Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Fant mannen min foran pcen i natt, med web- kamera stilt inn midt på kroppen (om dere skjønner...) Han hadde sovnet med dataen i fanget - hadde vært på fest på kvelden. Jeg fikk nærmest hysterisk anfall!! Men fyren var dritings, så det ble enveis... Tok pcen med meg og der var det flere chatterom åpne, en msn pålogget (med en hittil ukjent e-postadresse), han hadde ca 10 kontakter der som han i dag sier at han har chattet med 1-2 ganger hver. Som profilbilde var kuken, og det var et navn på profilen som ikke kan misforstås at han er ute etter å snakke om sex. Hadde også en samtale med en annen mann åpen.. ,men der var samtalen brutt før det kom til noe konkret.. På profilen sin inne på det ene forumet hadde han lagt inn oppl om seg selv, blant annet har han krysset av for at han har vært utro, hatt trekant og hatt sex med en av samme kjønn. I kveld har vi snakket sammen og han benekter det som står der, han sier det er bullshit. Egentlig tror jeg ham, for han er virkelig ikke typen til å være utro, har sikkert bare lagt det inn der for å "pirre" det opp. Men faen heller, hva er det som feiler mannfolk???? en ting er at han alltid har vært mer kinky enn meg, vet innerst inne at han ser porno iblandt. Men porno er jo helt greit, der er man i det minste bare en tilskuer. Men her er han ute og aktivt oppsøker andre for å ha live-sex foran kamera. Jeg blir faen meg helt kvalm! Syns det er på grensen til utroskap, egentlig over grensen. Prævde å få ham til å tenke over scenariet hvor han hadde funnet meg foran pcen på den måten, men det mente han hadde vært helt greit.. Men det er ikke greit! I stedet for å gå å legge seg sammen med meg som han i tillegg fridde til for 2 uker siden, sitter han heller og deler sexfantasiene sine med tilfeldige folk på nettet. Helvette! Vi har vært sammen lenge. Jeg har sittet og lest inne på aleneforeldre og pendledebattene. Har egentlig ikke lyst til å bli alenemor, men jeg kjenner at 99% av respekten for ham er borte i dag. Det er greit at man har forskjellige lyster osv, men at han har holdt det skjult for meg er det aller verste. Ble sikkert veldig rotete dette, for jeg er så utrolig sint og skuffet.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Fy faen!!!!! Vet ikke helt hva mere jeg skal si, for en "ekkel" type du har! Håper du finner ut av hva som er best for deg, det er ikke farlig å bli alenemor heller, selv om det ikke er en ønske situasjon! Hva slags forhold skal dere ha videre? Tro meg så blir forholdet også satt på prøve etter å ha blitt foreldre,krangler/diskusjoner oppstår gjerne rakere og med deres utgangspunkt kan det bli tyngre for deg å være i et slik forhold en å være alenemor hvor du vet hva du har å forholde deg til! Lykke til med både avgjørelse og babyen!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Ingen er vel sammen med noen som er "typen til å være utro"? Og utrolig mange er likevel utro! Så ikke vær naiv. Om han kan opprette slike profiler og ha bilde av sine edlere deler, så tror jeg jammen meg han er mega typen til å være utro. Jeg har mistet noen illusjoner og jeg har ikke tall på alle gangene jeg har hørt damer snakke om sine trofaste ektemenn som jeg VET med sikkerhet har vært utro eller som ville vært det om de bare hadde fått innpass hos den dama de prøvde seg på.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Denne karen ville jeg nok ikke beholdt nei.... hvordan har det gått siden du skrev dette?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Man ser som regel bare toppen av isberget, så muligheten for at det du har sett er riktig er nok stor, og det er sikkert mer du ikke vet... Hadde ikke klart å bygge opp tilliten til denne fyren igjen, tenk å sitte å vise seg selv på den måten over nettet. Føler veldig med deg, ble kvalm selv da jeg leste dette.. Du må tenke på om du orker å være sammen med en som driver på slik, har man først begynt er det vanskelig å slutte. avhengighet av sex, porno osv blir bare værre jo mer man ser. Grensene tøyes og man aksepterer mer og mer... Håper du treffer det rette valget, at du blir lykkelig igjen
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Skjønner ikke hvordan dere kan koble dette til utroskap. Selv er jeg en kvinne, og har faktisk hatt websex selv. Det er en uskyldig måte å få utløp for sexuelle fantasier på. Jeg gjorde det først alene, for så å få med meg mannen min. Jeg var utrolig skeptisk til å spørre ham, for jeg var redd for hvordan han ville reagere. Han var ganske lunken til det først, men han synest det var det mest pirrende han har vært med på. Uansett så mener jeg at det har ingenting med utroskap å gjøre. Det er bare synd at han ikke tok med seg damen.... men igjen så tror jeg ikke hun hadde godtatt det noensinne ut fra det vedlegget.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Enig med den over her, om at dette ikke er utroskap. Har erfaringer fra område selv, og det er kun om fatasier. Det er også et sterkt element av ekshibitionisme/kikking involvert. Han høres ut som litt ekshibitionistisk, så kanskje du kan forelså sex der dere kan bli iakttatt av andre, gjerne ute i det fri. Det jeg hadde uroet meg mest over var homofile/bifile tendenser, det er for meg helt fremmes, og noe jeg ville følt var til stort hinder for forholdet mitt, jeg synest homofili er turn-off, og jeg ville også uroet meg for om mannen min faktisk foretrakk menn. (Helt greit at andre er homofil, men bare ikke meg, eller elskeren min)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Hva som er utroskap er jo opp til enhver å avgjøre. Om denne kvinnen ser på det mannen gjør som en form for utroskap, så bør han ha nok respekt for henne til at han stopper opp med det han gjør...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 det som er mest dumt med å gjøre noe slikt mot sin partner, er at tillitten blir svekket...hvordan kan du være sikker på at det han svarer er sant? vil han gjøre det igjen? Tror jeg ville vært veldig nøye på å få snakket igjennom dette, uansett om han helst ikke vil prate om det. Fortell han hva du så, eventuelt "bevis" det, finnes alltid rester på pc'en, uansett hvor flinke folk er å skjule sine spor. Ev få han til å gi fra seg webkamera, be han velge, deg eller "webcam-vennene" sine. Men kanskje mer enn å bare dømme fyren...spør han hva som fikk han til å gjøre det, om det var for spenning..eller kanskje han er redd i forhold til graviditeten din, eller ikke har det helt bra med seg selv. Mange velger aktiviteter som dette for å "få en bekreftelse på seg selv", liker å høre ting om sin egen kropp, vil vite at de fortsatt har draget osv.. Jeg mener ikke at det unnskylder hva han gjorde mot deg, men et forhold er for verdifullt til å bare kaste bort... ...for all del, prat sammen, mye! Hvis dette blir noe usagt liggende mellom dere, risikerer dere jo at dette tærer på forholdet enten dere vil eller ikke. lykke til! håper det fortsatt er håp for dere jeg, gutter er veldig kort-tenkte innimellom, tror neppe han tenkte over følgene og hva dette gjorde med deg da han satte i gang, egen tilfredsstillelse først osv...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er ganske liberal, men å ha sex med andre (selv om dette er på nett) er faktisk definert som utroskap fra høyeste hold. Men ikke alle har den holdningen. Det er godt mulig mannen din ikke har tenkt at han gjorde noe galt. Det er på tide å ta et oppgjør, si at du ikke kan finne deg i slik oppførsel. Si også at dette er en advarsel og at neste gang er du ikke like snill.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Takk for svar alle sammen. Vi har hatt en skikkelig oppvaks, han har lest hva jeg har skrevet her inne, og han skjønner nå hvordan jeg tolket dette og reagerte. Han mente aldri å gjøre noe galt - han har alltid vært helt anonym på nettet, det han hadde lagt inn i profilen sin var oppdiktet.. Men han tenner på naturlige mennesker som ha sex i stedet for gode, gamle pornofilmer som er iscenesatt av en ressigør. Men som jeg sa til ham - det aller verste var at han gjorde det bak ryggen min, vi lever tross alt i et forhold, og jeg mener at man bør tørre å være ærlig om sine fantasier. Men han mente at jeg ikke kom til å forstå ham siden jeg aldri har vært så veldig interessert i porno, og han ville ikke at jeg skulle tro at han var helt rar... Jeg er ikke så liberal som ham, kunne aldri hatt web-sex med noen andre en ham. Er også ganske opptatt av fasade/ rykte - og det verste som kunne skjedd var at jeg ble "avslørt" hehe - hadde dødd av skam! Han er ikke like "paranoid", og han er 100% sikker på sin anonymitet, derfor nyter han å se på andre mens andre ser på ham.. Uansett er det et tilbakelagt kapittel at han sitter og gjør dette alene. Om det skal utføres i fremtiden vet jeg ikke - og i så tilfelle vil det da inkludere oss begge. (Uten web-cam på vår pc - for den gikk i kjøkkenkverna den natta) Nå er det sikkert mange her som mener jeg er naiv og dum som tar ham tilbake og legger dette bak meg.. Men jeg følte at forholdet var verdt en sjanse til - vi har vært sammen i 9 år og jeg VET at han ikke har vært utro. Jeg er selv et menneske og vet at det går ann å ha sine fantasier om andre, og kunne kanskje vært tilbøyelig til å "lyge" noe på meg på en anonym profil for å piffe det litt ekstra opp. Hilsen HI.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 .Jeg har dessverre vært med på noe lignende. Må jo si at jeg ser på det som utroskap, og i ettertid så viste det seg at det var nettopp det han var. Ikke med nettdamene*, men det begynte der sa han, men å tråkke over egne grenser for normal oppførsel. Jeg gikk fra ham, ikke pga nettet, men fordi han var utro og fordi han nektet å slutte å være på nett. Jeg har i dag ny samboer og vi har en avtale når det gjelder nettet, vi bruker msn innimellom begge to, men alle kontaktene er mennesker vi kjenner i real life og vi har begge tilgang til den andres msn. Kanskje dette er en ide for dere oxo? Om han blir sinna og mener du "skal kontrolere" ham så er det kanskje noe som bekymrer ham. Uten hemmeligheter- ikke noe å skjule... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Hei på deg. Alt er åpent mellom oss nå, han blir ikke sur - har ingenting å skjule, så det bekymrer meg ikke. Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #14 Skrevet 19. juli 2007 Faen hvor negative folka her inne skal være da.... Jenta/dama sier jo at alt er vel nå. Virker jo som om folk gjør alt her for at de som har det jævlig bare skal få det værre. Noen konstruktive tilbakemeldinger kommer, men mye er jo bare surt oppgulp som er med på å gjøre situasjonen værre enn det den kan være... Lykke til med forholdet deres videre. Det viktigste er uansett å snakke sammen, om det er å snakke ut etter en hendelse eller til vanlig så er det viktig. Ting har en tendens til å bli klarere da.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 Jeg synes ikke du er naiv og dum, hadde gjort det samme selv. Noen ganger må man bare "komme over" seg selv og gi andre en sjanse. Jeg (jente i forhold) har til tider hatt profiler på nettet og søkt spenning der, men det er noe HELT annet enn å være utro i det virkelige liv. Man kan ha mye kjærlighet for partneren sin selv om man av og til må få utløp for sine "kinky sider". Jeg synes du taklet det voksent og fint og han er heldig som er sammen med deg! Kanskje han tør å komme til deg neste gang han trenger "utløp" for noe nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå