Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hvis jeg prøver og vekke han på dagen blir han bare sur og så fort jeg lar han være i fred så sovner han igjen... noen råd og komme med han er foresten 4 uker på onsdag.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Been there... føler med deg! Jeg begynte å la henne sove m puppen i munnen om natta, og forflytta døgnet gradvis, en halvtime her en halv time der. Etter 2 uker var døgnet snudd. Det var slitsomt! Håper dere finner en løsning. Lykke til.
MammaDilla Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Du må nok muligens bare la det gå seg til.. Han er såpass liten at du sansynligvis ikke vil greie å endre dette desverre..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 Hei anonym. ja det er det jeg har gjort oxo for jeg sovner om natta med han i puppen. klarer ikke holde øya oppe. så da når jeg våkner har det gått 2 timer og da legger han i sin seng så er det spetakkel uten like for da er han jo mere sulten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå