Gå til innhold

Ny type, eller ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært alene i mer enn et år, og det har vært endel trøbbel med eksen i forhold til jenta vår etc. Dette har roet seg nå.

I løpet av året har jeg hatt to kortvarige forhold (ikke involvert noen andre enn oss to.... så kan vel egentlig ikke kalles forhold heller, men)

Uansett, nå føler jeg at ting har falt på plass og at jeg er klar for å dele hverdagen med noen. Jeg kjenner meg litt ensom og ser for meg en kjæreste.

MEN....... det er stadig vekk menn som viser meg interesse, som sender sms og vil møtes. Men det orker jeg ikke. Finner noe feil på dem med en gang og orker ikke bruke energi på å bli kjent med dem.

Blir litt fortvilet, for jeg ønsker meg jo en kjæreste....men blir vanskelig å finne det når jeg er så "negativ i handlingsøyeblikket" ....

Er jeg rett og slett ikke klar ennå, kanskje? Jeg føler jo at jeg er klar da, men...... Det er kjekke, oppegående menn jeg møter, som er intr i å møtes igjen- bare så et er sagt.

Hjelpes meg.....Bllir jeg evig single eller? Fyller 30 år og snart : /

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får nok prøve å jekke litt ned på krava, ingen er perfekte :) har hatt det på samme måten selv, men heldigvis ikke nå lenger!

er alenemor, men har nå fått meg ny kjæreste :)

prøv å gå på et par dater og ikke døm for fort! skader aldri å sondere terrenget litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...