Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Å, kjenner jeg blir så sinna og lei meg!!! De ungene til det blinde (og noe tilbakestående?) paret får meg til å grine! Stakkars små! Og den mora!!! Selv om en er blind kan en faen meg løfte rævva opp av stolen litt! Har ei i nær familie som er blind, men hun fungerer som normalt, så det er ingen unskyldning for å la ungene ha det slik. Tenk ungene går i samme bleie hele dagen og får føsrt ny når storesøstrene kommer hjem fra skolen. Den ene jenta prøvde å ta selvmord, men det gjorde visst ikke særlig inntrykk på noen i familien. De små guttene sover her og der, ser helt apatiske ut, jo. Nå må jeg gråte litt til! Hvor er barnevernet??? Og en ting til: hun mora BEGYNTE å røyke da hun var gravid, og sa hun ikke brydde seg om hva legene/jordmødrene sa om røyking.. halloen!!!! Kan de ikke sterilisere kjerringa? Hun har 6 unger og de kan ikke ta vare på de de har, likevel prøver de på å få flere... Dritt, nå var den kvelden ødelagt. Stakkars unger...
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 ja d e helt forferdelig. Kjenner klumpen i halsen. Kan ikke forstå at det går ann. Noen må da gripe inn!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 huff.. ser ikke på .. orker ikke:=/
Silje og Vaniljebollene Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Man kan lure på hvordan man kan lage TV-program om dette, det må jo bety at noen visste om hvordan de har det! Er det noen som vet om dette skal gå i reprise? Har besøk av broren min og lovte ham å se viking - brann, og fikk derfor ikke se det.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Helt grusomt å se på. Håper virkelig noen griper inn! I reklamen for programmet var problemstillingen at foreldrene er blinde og har barn, og at det byr på utfordringer. Det er jo ikke det at de er blinde som er problemet her! Problemer er jo at de er fullstendig uvitende, likegyldige overfor barna og mindre intelligente. DET har jo lite med at de er blinde å gjøre....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Hvilken nasjonalitet har denne familien? Det er vel ikke her til lands? Her er gubben midt i fotball-titting..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 det var helt grusomt,jeg og samboer satt her helt sjokkert.. stakkars barn,de var jo både møkkete og helt apatiske.og storesøstra viste ikke hva empati var,men kanskje ikke så rart med den barndommen.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Fikk ikke sett det.. Lurer på hvordan de 2første ungene hadde det da de var små.. ingen eldre søsken til å passe på.. De foreldra der hørtes tafatte ut! 9 og 12 år er alt for unge til å passe 4 snart 5unger.. Selv om man er blind eller i dettte tilfellet dum i hodet.. så burde de kanskje tenke seg om å ikke får flere unger når de ikke klarer å ta vare på dem.. RArt de skjønte åssen de fikk unger idet hele tatt.. hmm
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 faaen! jeg som har venra på og denne dokumentaren også glemte jeg klokka:( en på reklamen så det helt grusomt ut fikk tårer i øya:( kjønner heller ikke at barnevernet ikke griper fatt i dette her!
Honningmelon Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Ja, det var ille! Ikke akkurat mye oppegående foreldre. Virket stokk dumme spør du meg. Jeg ble skikkelig provosert av den dokumentaren.
manonym Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Hadde besøk av en veninne som bor i England, og hun forteller at underklassen er slik som det der... Helt sykt.... Blir kvalm av å se på slikt, holdt på å begynne å gråte av hele greia.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 Jeg fikk helt vondt inni meg, de får jo ikke være barn. Masse å gjøre før skolen, og masse å gjøre etter skolen. Skjønner ikke hvordan de klarer seg på skolen. Men hun største var visst veldig flink på skolen. Jeg så ungene som levde på fast food, rot og elendighet rundt i leiligheten. Jeg skjønte ikke hvorfor foreldrene absolutt ville få flere barn. Det er jo ikke dem som passer på dem de allerede har. Og jeg fikk så innmari lyst til å ta opp han 2 åreingen og legge han i senga hans.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 De ville ha barn slik at de hadde noen å passe på dem når de blei gamle og pleietrengende! Jeg vet et sted de kan leve på sine eldre dager: FENGSEL!!!
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 24. juni 2007 #15 Skrevet 24. juni 2007 Jeg så ikke fra begynnelsen, men fikk med meg det meste, HÅRREISENDE!!!!!!! Jeg ble helt satt ut....begynte å grine da programmet var ferdig... Den lille nydelige gutten på 8 mnd som gikk rundt i en pyjamas som var helt svart av møkk!! Søsteren som tok en pose over hodet for å prøve å ta selvmord! Mora som virka helt tilbakestående, hun kan ikke bare være blind! At det går an, blir så sint og sjokkert og lei meg..!! Tenk å vokse opp sånn, jeg sier også: hvor er barnevernet? De hadde fått tilbud om hjelp, men takket bare ja til 2 timer med rengjøring i uka (noe som forøvrig ikke syntes, så jo helt jævlig ut der, avflassa tapet og møkkete unger og klær) OFF!!
Mamma i februar=) Skrevet 24. juni 2007 #16 Skrevet 24. juni 2007 ikke rart hun spontanabortere tre ganger, sånn som ho røyka...og fy faen så skittent det var der!!
LisaColli Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 det går vel ikke i reprise? fikk ikke sett.. hørtes jo helt forferdelig ut:/
Økologisk_knekkebrød Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Får helt vondt i meg! At det går an at barn skal ha det slik, og så i et såpass rikt land som England! Sosialmyndighetene burde grepet inn for lenge siden! Og på sykehuset hadde de bare blitt oppfordret til å prøve igjen da hun spontanaborterte?! Det er jo helt vanvittig! Må bare gråte av hele dokumentaren.
_svana_ Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 Hun venter visst en ny baby i august.... Programmet ble sendt i februar i UK, og vakte reaksjoner der også. http://www.oxfordmail.net/news/headlines/display.var.1177396.0.social_services_may_take_kids.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå