Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Heldigvis har vi delte meninger og oppfatninger om valg av navn og det synes jeg er bra for mangfoldet. Men jeg synes allikvel det er en del som velger navn til et søtt, lite barn, uten å reflektere nok over at barnet en dag skal bli tenåring, voksen og pensjonist. Og hvor glad blir man da over et alt for "søtt" navn??
Tussa og Sofie Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Hmm, ja folk er forskjellig og har forskjellig smak og sånn er det jo bare. Min, samboer hadde veldig lyst til å kalle barnet Felix hvis det ble en gutt, men jeg ville ikke nettopp av den grunn du sier. Nå får vi jo en jente så da er ikke det noe tema lenger men....hehe! Men, som du sier vi er forskjellig og heldigvis velger forskjellig )
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 det du synes er et søtt navn, synes kanskje ikke jeg og omvendt. Tror ikke det er så farlig jeg. Kjenner en 32 år gammel "Vesla" og tante heter Bitten. I utg.punktet er vel dett enokså søte navn. Kommer likevel ikke på det . Felix synes jeg ikke er et søtt navn i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå