Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 fy søren... noen flere som får sett på? jeg sitter alene, og får virkelig ikke ut hva jeg virkelig mener om disse foreldrene... at det går an... GRIP inn, stakkars små barn...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 ja jeg ble skikkelig dårlig av å se på de stakkars ungene... Det skitne huset og... Håper virkelig ikkje de får flere barn... Grip inn sier jeg og.. stakkars barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå