Stine_ Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Så nå forlater jeg dette forumet kommer nok innom en gang i blandt å nyter bryllupsplanlegging Tenk på det, etter 2 år med planlegging er det alt over Vi hadde en kjempe fin dag som vi aldri kommer til å glemme.. Dagen går så fort.. Så til dere som snart gifter dere : Nyt hvert sekund av dagen,den går så utrolig fort '
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 GRATULERER SÅ MYE! Klarte du å slappe av og stole på at andre ordnet det meste også eller?? Det er jeg redd for at ikke jeg klarer;) Gikk alt etter planen?Ingenting skjærte seg??
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer så mye til dere begge! Håper dere hadde en fortreffelig dag! Vi vil gjerne høre mer og se bilder om du vil dele med oss
Stine_ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 Jeg klarte å slappe helt av den dagen Alt gikk etter planene.. været var ikke sånn vi hadde håpet,men det var en kjempe fin dag selv om det var regn Bilder + mer vil det komme etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå