Gå til innhold

Hvordan slutte med bleie??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Snuppa er snart 3, og nr 2 her kommer om 11 uker. Vil gjerne slippe unna med bare en bleieunge i hus..

Nå som det er sommer og sol går hun ute uten bleie, og klarer som regel og si fra når hun må tisse, men ikke når hun må bæsje... Og jeg sier det gang på gang, at hun MÅ si fra når hun skal bæsje, men hun sier hun vil gjøre det i bleia...

Noen gode råd?? Hardt og brutalt? Bare slutte, og se hvordan det går? Og heller ta den klesvaska som kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er to år, og klar for å kaste bleien. Jeg er av den oppfatning at det bare er å ta den, så får de kjene hvordan det er å bli tissevåt osv...Bleer i dag er så gode, at de merker ikke at de tisser seg ut..

Så hardt og brutalt, og ta den klasvasken som blir..

Kommer seff an på om ungen er klar da..

Klisrtremerker pelier å være et godt knep for å få dem til å tisse/bæsje på do.

Skrevet

Om hun er klar for å slutte, kan du jo prøve sånne potty-training-bleier. Da kjenner de visst at de blir våte når de tisser

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mamma gjor visst det med meg. Tok bleia, og lot meg gå våt et par timer etter jeg hadde tissa på meg. Det var første og siste gangen jeg tissa i buksa.... SIkkert ikke så veldig snillt gjort, men det funka jo...

Klesvasken tar jeg gjerne, er mer bekymra for andre møblementer som kan ta litt skade... hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...