Mammatiltoprinser Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Sitter å drikker øl og røyker mens barna skifter bæsjebleier på de andre barna.. Jeg blir helt rysta jeg.. Og så skal de ha flere barn. Er det mulig. hvor er barnevernet hen? Hu mora virker jo helt skada.Ikke det at faren er noe bedre da.. Men i alle dager. Kjenner jeg blir provosert og lei meg på disse barna vegne.
Mammatiltoprinser Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. juni 2007 Ungen sitter å griner fordi hu er sliten av alle arbeidsoppgavene. og foreldra gjør ikke noe...
gummitarzan Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 HELT ENIG!!!!..hu ene prøvde å ta selvmord i en alder av 8 år.skremmende...de burde faen meg ikke hatt barn.
LindaKristin1980 Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Uff, orka ikke se programmet jeg ass, blir helt dårlig
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Orket ikke å se mer på det programmet, stakkars unger.. Burde aldri fått lov til å ha barn de folka der;-(
TurangaLeela Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Heeelt enig, stakkar unger.. syntes det var jævla egoistisk av dem, ville ha så mange barn som mulig for å hjelpe DEM....Hallo, det er ikke derfor vi får barn, får å forsørge utviklingshemma og oppdra søsken, stakkar-stakkar unger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå