Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 ......til høsten begynner det to muslimske jenter på skolen her, kunne 10-åringen fortelle. Greit nok det. -å de brukte skaut, som de ikke fikk ta av de.....greit det. -å svømminga skal da Deles! Jente svømming, så gutte svømming!! Halloooo.....den er litt drøy synes nå jeg da. Jentene og guttene har det jo skikkelig skøy sammen i svømminga, og hvilke signaler sender det til de "norske" barna da, men den sær behandlinga......må nå deles opp i et annet fag også da, så timene går opp......HMMMMM =0/
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg ville da aldri latt jentene mine hatt matte sammen med gutta! Tenk så syndig!
Reveenka Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Du har forsåvidt et poeng - men samtidig kan det faktisk være til alle jentenes fordel å få være alene om oppmerksomheten, og slippe å slåss med gutta om hjelp eller vente stille i en krok til gutta har bråkt fra seg.... Her er klassen delt i en del fag - men ikke kjønnsdelt, såvidt jeg vet. Hadde ikke hatt det minste i mot det; tror faktisk jentene vinner på det jeg. Kanskje gutta også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå