Fiolinen Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Sa til meg selv når jeg fikk nr 2 for litt over to år siden at jeg iikke skulle ha flere... Men nå har hun blitt to år, og broren er litt over fire, og jeg klør i eggstokkene...har så lyst på en liten baby igjen. Visst er det travelt, men de er så gode.... Samboern er dessverre ikke enig for fem flate øre, skal jeg ha flere unger, skal hvertfall ikke han være far...Veldig gøy når vi er så uenige Han sier også at om jeg lurer han, og dropper/slurver med pillene, og blir gravid, så er det rett ut... Hjelp??? Hvorfor må jeg gomle p-piller og alt skal stå på MEG?? Vi har to, det er jo hektisk til tider, men jeg tror nok de to første årene er de travleste. Nå kan jeg faktisk sette meg ned med en kopp kaffe og lese avisen, og ungen kan lleke fint på "lego-rommet" (lekerommet deres)..
*Lissi* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Vel, du er ikke alene! Har også lyst på en liten baby. Litt redd jeg kommer til å angre om noen år om jeg lar være.....
tuppemor-75 Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 beklager å måtte si dette, men jeg skjønner deg så godt! min lillegutt er nå 2 mnd, og det er herlig med baby i huset igjen. og jeg kjenner allerede nå, at dette kan IKKE bli sistemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå