Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 må man være separert da? Jeg er flyttet fra mannen min, men vi har ikke tatt ut seperasjon enda. Småen er 3 uker. Koster det noe med separasjon?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 dere må på mekling før du kan få det.Om det koster noe vet jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Det står at du kan få det når det er snakk om et faktisk samlivsbrudd. Har du egen adresse kan du vel få det. Om du må på mekling vet jeg ikke. Koster ikke noe å separere seg.
susi oktgutt06 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 man må ta ut separasjon hvis dere er gift og man må på mekling og nei det koster ingenting. det er gjerne lang vente tid på mekling så bare bestill det går an og avbestille vet du. overgangstønad blir ikke betalt ut før mnd etter at fylkesmannen har godskrivd separasjonen. så jeg sier bare sett igang for det er masse papirer og det tar tid....obs obs du sier du har flyttet husk og meld flytting på folkeregisteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå