Gå til innhold

Kan jeg være gravid allikevel tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mensen i morgen, men klarte ikke å vente med å ta testen....som dessverre viste negativt. Ved forrige svangerskap ble jeg kvalm og trett etter ca 5 uker, men nå om dagen er jeg uggen, trøtt og svimmel når jeg reiser meg. Hvis jeg skulle vært gravid ville jeg bare være to uker på vei, og det er vel litt tidlig for slike symptomer eller?... Har noen andre hatt det slik? Kan jeg kanskje være gravid til tross for at testen viste negativt i dag?

Klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp! Velkommen i samme båt! Jeg venter mensen imorgen/tirsdag. Men er uggen,små kvalm,meeeeget svimmel, og trøtt. Var på legevakta igår,for jeg klare nesten ikke gå. Fikk da beskjed om virus på balanse nerva,men d er jo en "diagnose" de stiller for at de ikke finner ut hva det er.

Fikk og beskjed om at det er litt tidlig å teste. Men jeg og har tatt en test,som og viste negativ..... Blir gal av å vente jeg,hehe. Har 34 dagers syklus jeg da...

Skrevet

Min syklus varierer fra 28-32 dager omtrent...så det kan jo ha vært litt tidlig å teste. Håper jo på det ;)

Skrevet

jeg har aldri vært svimmel og kvalm så lenge før, så er noe rart her. Sist jeg var gravid,så ko kvalmen og svimmelheten nesten med en gang spira satt. Så jeg krysser fingre og tær for oss begge!

Skrevet

Jeg også testa dagen før mensen, men den var negativ..

Tok en ny den dagen jeg venta mensen og den var det en svak, svak strek på (sikkert bare jeg som så streken, men:-))! Tok en ny en et par dager etterpå og den var kjempepositiv:-) Nå sitter jeg her som høygravid, så du kan godt være gravid selvom testen idag var negativ:-)

Lykke til!

Skrevet

Det var jo hyggelig å høre ;) Gratulerer så mye og lykke til i dagene fremover. Likte nicken din forresten:). Jeg får smøre meg med tålmodighet og håpe at tante rød ikke kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...