Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har min fruktbare periode mellom 22 - 26 juni.. I dag har jeg begynt å få vondt når jeg tisser.. Det kjennes akkurat på samme måte lissom.. Går ofte på do og det svir når jeg tisser osv. Noen som har hatt det samme rundt EL eller rundt den fruktbare perioden? Hva kan dette skyldes?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Det kan være enten urinveisinfeksjon, blærekatarr eller soppinfeksjon. Mange får sopp rundt el pga ubalanse i ph som sæden kan skape... Dette er de vanlige tingene, men kan jo være noe annet og så klart. Jeg syns du skal ta deg en tur til legen din om du ikke blir bedre innen kort tid :-)
Bianca83 Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 jepp, tenkte umiddelbart på urinveisinfeksjon
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Tusen takk for svar begge to, men jeg har hatt plager som dette før, men det har bare vært 2 ganger som det har blitt påvist urinveisinfeksjon.. :/ Jeg har ubalanse i underlivet.. det har jeg fått vite, men kan det blusse opp når jeg har EL? er det du mener?
Leontine Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Regner med at dere er aktive på soverommet i denne perioden, og da kan det være med på å skape en ubalanse i underlivet. Et godt råd er å bestandig gå på do og tisse etter dere har hatt aktiviteter. Ikke la svømmerne overnatte. Du kan få samme sympomer på dette som dersom du skulle hatt en urinveisinfeksjon, så dra til legen og be om antibiotika dersom det ikke går bort. Drikk MYE vann, og bosett deg på do en dag eller to. Bruker å hjelpe for meg! Du kan også bruke noe som heter Vivag som hjelper på pH-balansen i underlivet. Dette får du respetfritt på apoteket.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Da trur jeg du har svart meg Leontine =) Jeg og sambo hadde sex 06.00 og da la jeg meg med en gang... =/ Da er det nok det som driver å kødder med meg... Endelig.. Da vet jeg hva det er... Jeg har Vivag i nattbordskuffen, fått det av legen min.. hehe.. Tusen takk for det svaret der, da har jeg ikke noe mer å lure på lenger.. =) Jeg kan desverre ikke bosette meg på do.. Begynner i ny jobb i morgen.. hehe... Men tuuusen takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå