nettie med 4 små Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Dokumentar om to foreldre som er blinde og venter barn nr 7...
kokkelimonke Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Er det noen som sliter med signalene til tv`en nå ? Her ble alt helt svart mens jeg så på Ekstrem Oppussing, svitsjet over til de andre kanalene, men det viste seg å være helt svart der også. Plutselig kom signalene tilbake igjen, for 2 min og nå har det vært svart i 8 min på alle kanalene. Kanskje dette har noe med uværet å gjøre ? Uansett sinnsykt irrterende, hadde gledet meg til Ekstrem Oppussing i hele dag!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Kan ha noe med regnværet i Oslo? Vet ikke jeg. Har signaler her oppe på bondelandet hvertfall. Kommer nok tilbake snart skal du se. ;-)
kokkelimonke Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Ja, får virkelig håpe det :-) Mulig det er GET som surrer litt også.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Ja, tatt seg vann over hodet. hahahha Fy søren for dårlig humor som er ute og går. *flau*
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 er skikkelig provosert over dokumentaren... kan man ikke ta seg av 7 barn, skaffer man seg ikke 7 barn... og hva i huleste var det at de sa nei til hjelp fra sosialkontoret?? for at det skulle bli mere arbeid for barna? La ungen spise fra golvet, sove der... nei uff ble kjempetrist.....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 huff føler jeg blir ordentlig forbanna når jeg ser denne dokumetaren, synes så vondt for di eldste barna som må gjøre alt hjemme, dårlig undskyldning fra mor å far om at "di må lære det en gang for dem skal jo selv ha unger en gang" å bla bla bla!!! å så dette presse fra denne organinsasjonen om at barna MÅ gjøre noe for å beholde tittelen som ung omsorgsperson (eller no slikt, stakkars sier jeg bare! virker som mor å far i huse utnytter akurat det for å få barna til å gjøre noe! rart at dem ikke kan få noe hjelp av andre, er jo ikke ungene som skal gjøre slikt... off, blir ordentlig forbanna nå!!!
ana baroma Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Dette har iallefall ingenting med blindheten å gjøre!! De er rett og slett elendige omsorgspersoner! De har liten innsikt i egne barn, og legger alt arbeid på de to eldste. Forøvrig gjør barnevernet i England (?) en elendig jobb i dette hjemmet...
nettie med 4 små Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2007 Noe som er spik spenna galt når ei på 8 år prøver å ta livet litt!!! Ufattelig egoistisk å få så mange barn for så å takke nei til hjelp. Guttungen på 8 mnd burde verken spise chips til middag eller sove på et møkkete gulv i møkkete klær. Og så varmt somm det må være på det gutterommet. Faren som ville gi barna nye sko, kanskje greit å ikke få så mange når man lever på trygd.... Blei så provosert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg her!!!
prøvekluten+3små Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 ...at ikke dama er sterilisert og ungene satt i fosterhjem for lenge siden,det er over min fatteevne! så utrolig EGO å sette så mange barn til verden når de ikke hjelper til det fnugg! og den såkalte omsorgspersonen på 12 år eller hva hun nå var,synes jeg var svært bekymringsverdig..hu virka skikkelig følelseskald! drit på klærne og masse bæsj igjen ETTER de hadde skifta bleie,måtte vente til storesøsknene kom hjem før de fikk ny...alt dette er jo omsorgssvikt så det koster etter! ikke syns jeg den mora virka riktig vel bevart i hodet heller jeg..
har4barn Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 Synes dette bare var forferdelig trist, jeg. Den stakkars eldstejenta virket jo helt kald og med et digert skall rundt seg. Deretter den 9 år gamle jenta som jobber hele dagen, og så de minste som surret rundt på golvet. Uff. Blir så lei meg når jeg ser barn lever slik. Foreldrene vet ikke verken sitt eget eller barnas beste, og da er det - i beste fall omsorgssvikt , eller i verste fall barnemishandling!!
2 nøster Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....ble opprørt over denne dokumentaren..
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #15 Skrevet 24. juni 2007 Noen som vet om den kommer i reprise en dag? Hvorfor i all verden vil egentlig så dårlige foreldre lage dokumentar om hvor dårlige foreldre de er...
rampejenta - ny spire Skrevet 24. juni 2007 #16 Skrevet 24. juni 2007 huff blr skikkelig provosert over den dokumentaren... finnes de ikke barnevern der???. såg dere når ho eldste satt og flira og fortalte om søstra som nesten hadde tatt livet sitt og nabojenta som hadde hengt seg... de var skummelt å se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå