Gå til innhold

2 gutter og 9 jenter er det normalt på en småbarnsavdeling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dele småbarnsavd i to avd fra høsten av.Og lillegutt skal over på den nye avd. synes det er så merkelig deling, skeiv fordeling på gutter og jenter... er ca like mange av hvert kjønn slik som det er nå. Bør jeg spørre hvofor fordelingen er slik, eller er det ikke så nøye når de er så små? Gutten vår er 15 mnd nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Hans Emil sin stue var der til å begynne med 2 jenter og 11 gutter. Nå (6 md etter start) er der 4 jenter og 9 gutter.

Det blir interessant å se om der kommer flere jenter inn til høsten når de største barna skal flytte stue.

Kanskje de har delt stuen på baggrunn av "vennskaper" eller kanskje alder. Det skader vel ikke å spørre om årsaken til den skeive deling.

Skrevet

tja si det.. de har sikkert en grunn for at det ble sånn..

kanskje de har de aller minste på ene avdelinga og de litt større på den andre?

på småbarnsavdelinga der dattera mi går var det i høst, da de begynte, 7 gutter og 2 jenter.... det har endret seg litt i løpet av vinteren da.. siden et par av guttene har gått over på stor og noen nye jenter har kommet,.

Skrevet

Så da skal jeg ikke stresse meg opp på det? Tror ikke det gpr på alder, virker ikke slik på navnen som står på lista... Lillegutt begynte i bhg i midten på mai, og hun som skal være kontakten hans, hun skal ikke være på hans avd.. Var ikke det litt merkelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...