Gå til innhold

Ny her! Termin 4.2-08:-)


moki, har fått sin prinsesse!

Anbefalte innlegg

Da melder jeg meg inn i februar-klubben... Har visst i mange uker at jeg er gravid , men så ikke termin-klubbene før nå:-( Flere med termin rundt samme dato??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Moki! Velkommen hit! Husker deg fra bli gravid =) Gratulerer med graviditeten =)

 

Jeg har termin 10. februar =) Er spesielt morgenkvalm nå for tiden, men ellers ikke så plaget. Håper du koser deg med spira i magen. Vi får holde følge =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :)

Termin 5 februar her, så vi er ganske nære. Fin form for det meste.. Litt kvalm må jeg jo innrømme at jeg er, men jeg har absolutt ingen ting å klage over!

Håper det går bra med deg også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen! Jeg har termin 05.02.08 ;) Er heldigvis ikke kvalm (bank i bordet!), bare veldig trøtt! Skal til legen på første kontroll på onsdag. Spennende dette!

Er det første graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Har vært hos legen i går, og ble sykmeldt ut uka.... Formen er heller dårlig kan man si, veldig kvalm gjennom hele dagen, trøtt og sliten. Så nå sa kroppen stopp! Har ferie fra neste uke, så da er nok det verste over til jeg begynner på jobb igjen i slutten av juli. Legen satte min termin til 3 februar, her på BIM har de satt den til 4 feb!

ANONYM: Nei dette er ikke min første graviditet... Jeg og mannen min har to gutter på 6 og snart 4 år, så ønsket er vel kanskje ei lita prinsesse:-) Vi får se, det blir det det blir! Velkomment barn uansett.

Dere får alle sammen ha lykke til! Vi prates nok mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei :-) ny innmeldt februar medlem! jeg har termiin 4 februar jeg også, venter nr 3 nå:-) gleder meg masse masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...