Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jammen se den dokumentaren som begynner på tvn nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå..irriterer meg over å ikke ha tv norge!!

 

har viasat..så det følger ikke med "pakka":(

Skrevet

Bra jeg såg denne tråden! hadde glemt den! den skal jeg også se=)

Skrevet

når begynner den??

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Godt at du minna meg på den...skreiv her da jeg hadde sett reklamen og var fullstendig i sjokk!

Skrevet

Noen bør bli tvangssterilisert ja.

Og de ønsker seg mange unger slik at de kan ta vare på de når de blir gamle?

Hva er det de må gjøre nå da?

 

Blir irritert her jeg sitter ja

Skrevet

uff, så litt nå og orker ikke jeg...synes så synd på alle barna...de blir jo voksne ALTFOR fort og skal ikke ha sånt ansvar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...