Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Skal jammen se den dokumentaren som begynner på tvn nå.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 åååå..irriterer meg over å ikke ha tv norge!! har viasat..så det følger ikke med "pakka":(
manonym Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Bra jeg såg denne tråden! hadde glemt den! den skal jeg også se=)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Godt at du minna meg på den...skreiv her da jeg hadde sett reklamen og var fullstendig i sjokk!
pøber´n & je Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Noen bør bli tvangssterilisert ja. Og de ønsker seg mange unger slik at de kan ta vare på de når de blir gamle? Hva er det de må gjøre nå da? Blir irritert her jeg sitter ja
BettyBoob Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 uff, så litt nå og orker ikke jeg...synes så synd på alle barna...de blir jo voksne ALTFOR fort og skal ikke ha sånt ansvar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå