Gå til innhold

Noen som vet om en bra foundation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til en foundation-krem jeg...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Madina light foundation :) veldig lett og fin hvis du liker dem sånn!

Skrevet

Madina, har aldri hørt om merket jeg *rødme*, men takk for tipset:) noen flere?

Skrevet

ikke rødm :) hadde ikke hørt om den selv heller før jeg kjøpte den for noen mnd siden! Kjøpte den på en sånn spesialbutikk for sminkører og er superfornøyd! ikke er den så fryktelig dyr heller mener jeg å huske. max 300,- ellers er Helena Rubinstein sine bra, brukte det før!

Skrevet

Har prøvd mange forskjellige:-) akuratt nå bruker jeg body shop sin,og den er overaskende god:-)

Skrevet

MD sitt pudder er mye bedre enn foundation.

Det tetter ikke porene,er kun mineraler,men dekker like bra.Jeg sverger til det;)

Skrevet

Har de flere typer på bodyshop? Jeg har ganske uren hud

Skrevet

i.d er helt supert.. er litt dyrt, men det er kjempe drøyt og varer kjempe lenge.. lurer på om ga ca 1000 med kost og pudder

Skrevet

unnskyld så nå at det var foundation.. men i.d har også det, men pris vet jeg ikke.. men det merket er helt supert og kjempe drøy i bruk. anbefaler det på det sterkeste

Skrevet

mente i.d jeg å da hehehehehehe surrer med MD,Dermalogica og i.d hehehehe.

Bruker bare produkter fra hudpleieren og det funker bra for huden...

Skrevet

Ja det har di:-) Fikk utrolig god hjelp til å finne den riktige-di la forskjellige på huden min slik at jeg fikk prøvd dem og se hvordan resultatet ble før jeg bestemte meg:-)

Skrevet

i.d pudder!

Fungerer som foundation. Etter påførsel på huden smelter pudderet slik at det blir som en foundation. Dekker veldig bra uten å tette porene. Ser veldig naturlig ut også :-)

Skrevet

Kjempebra. Finnes i.d på cubus, eller på parfymeri?

Skrevet

I.D. fåes kun i hudpleiesalonger så vidt jeg vet.

Gjest thricane
Skrevet

vet du, jeg kjøpte foundation på bodyshop, og er veldig overrasket over hvor god den er. den gir en jevn tone, uten at den tetter porene. blir som å bruke en vanlig hudkrem. gir dessuten en anelse glans, som frisker opp litt. har du kviser, så må du dekke til ekstra på dem, har "dekkrem" fra helena r. den er veldig fin. så har du kulene fra bodyshop, som du lett kan bruke for en sommerbrun finish.

vi du ha noe som dekker litt mer, men da må man også regne med at den tetter porene litt mer, så har lacoste en krem som er veldig god. har en som jeg bruker til fest osv. når jeg vil smike meg litt mer enn ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...