JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Setter det veldig smak på melken? Det lukter jo veldig av tisset når man har spist det, så da tenkte jeg at det må jo gå over i melken også? Har så veldig lyst til å spise det i dag, men er redd lille ikke liker melken etterpå...
___ Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har spist det mens jeg ammet begge mine. Ingen av dem har reagert, men så har ikke de reagert på noe som helst annet heller.
tuppemor-75 Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 jeg har spist mye asparges i disse dager, og min lille gutt på 2 mnd har ikke reagert, men han har reagert på rå løk, kål, erter og ertestuing. men dette er veldig individuelt. min datter som nå er over 2 år, reagerte aldri på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå