Jumpy Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 som sagt i annet innlegg, jeg vurderer å droppe pilla. Tenker litt på PFC, og spørsmålet mitt er: hva gjør en babycomp som en pearly ikke gjør? Det står at den gir mer informasjon om syklusen, men hva mer enn om du har EL eller ei trenger du egentlig å vite??? Pearly har jo en langt "vennligere" pris. Sorry til dere som synes dette temaet er tatt opp nok ganger, jeg har nemlig ikke fulgt med i timen tidligere.... da jeg ikke har vært så interessert!!!
*tybber* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Babycomp gir deg signal på når du har størst sjans til å få gutt/jente blant annet.. Vet egentlig ikke så mye om den, men den er jo en familieplanlegger. Pearly er jo mest brukt som prevensjon! Jeg er veldig fornøyd med pearlyen. Den gir meg jo svar på det jeg lurer på. Altså når jeg er bruktbar og ikke! )
Jumpy Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Ok, det er jo egentlig det som er hovedsaken for meg også. Ser for meg at dersom vi blir prøvere så vil jeg i utgangspunktet satse på naturmetoden, og ikke følge sinnsykt med på EL og slikt. Ihvertfall til og begynne med... innser at det kan bli vanskelig dersom det blir mange prøveperioder..... Takk for svar. Jeg skriker nok ut dersom det blir så det skjer noe endring på prevensjonsfronten.. hi hi Jumpy
*tybber* Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Akkurat sånn tenker jeg òg! Bruker den som prevensjon nå, og når vi blir prøvere satser vi på naturmetoden! *hihi* Ta det helt rolig, ihvertfall den første tiden som du sier! =P Vet ikke hvor desperat jeg blir om det ikke har klaffa innen 6-7 mnd men! =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå