Gå til innhold

Har svigermor blitt glemsk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk en dag,og det var flere ting hun hadde glemt hun hadde gjort eller sagt.Blant annet når hun kom med sjokoladeboksen for 3.gang og påsto at svigerfar hadde glemt å gi oss sjokolade..Pluss hun har strikket noe som jeg fikk se på,og hun sa hun nesten var ferdig.Når vi skulle dra hjem,skulle hun til å vise det fram en gang til..Jeg sa jeg hadde sett det,og da sa hun:"har du...?" jeg synes dette var litt ubehagelig...Trist hvis hun begynner å glemme nå,hun er jo bare 57 år gammel.Er ikke det tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være begynnende Alzheimer, ville fått henne til en helsesjekk om det til stadighet er noe hun glemmer og ikke husker det i etterkant. Finnes jo medisiner som kan bremse en slik sykdom til en viss grad, men da må det benyttes før sykdommen har gått for langt.

Får håpe det ikke er det for hennes del, kanskje det er noe annet som plager henne??

Skrevet

Var det hun som kjørte over katten sin for noen dager siden, eller hunden? Mener å huske noe om det...

Huff, er ikke noe gøy å se de du er glad i begynne å bli litt tullete... Vanskelig å vite hvordan en skal oppføre seg. Men synes dere burde ta henne med til legen. Hva sier mannen hennes da?

Skrevet

Ja det var det jeg også tenkte på...Jeg turte egentlig ikke å kommentere det noe spesielt heller.Jeg har sagt fra til samboeren min,men vet ikke om han har sagt noe.Svigerfar er jo der hele tiden nå,men ikke sikkert at han tenker over alt heller...Nei tror samboer må ta en prat med faren sin og høre om hun er slik ofte.Jeg tør ikke å la henne passe gutten vår dersom hun har blitt glemsk....skummelt!

Skrevet

Her er en symptomliste på alzheimer. Sykdommen kan ettersom jeg har hørt bremses ned ved medisinering, så det er evt viktig å komme tidlig til behandling. Kan være andre ting også, men dersom det er dagligdags, så ville jeg sjekka litt, ja:)

Skrevet

Jeg var inne på den siden og leste litt i sta.Men kan dette ha vært "tilfeldig"? det var liksom så mange ting som hun ikke husket...Men hun ble bitt av en flått for ca. 2 uker siden.Dersom man blir syk av den,kan man begynne å glemme da? det var det første som slo meg....men den har vel ikke sånne virkninger kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...