Gå til innhold

kanskje ikke rett plass og legge det inn:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg og kjæresten min hadde en "pause" en to ukers tid. (er sammen igjen nå), og jeg lå med en annen.

Selvfølgelig har jeg blitt gravid på dette tidspunktet.

Selvom jeg vet at kjæresten min mest sannysylig er faren, så klarer jeg ikke helt og slutte og tenke på at det kan være han andre!

I følge mens termin skjedde befruktningen 3 januar, i følge ul termin skjedde unnfangelsen 8januar. Jeg lå med han andre 10januar, men tok angrepille samme dag.

Jeg må lå legge til at jeg også med kjæresten min nesten hver dag i denne perioden (lang histoire).

Hadde det ikke vært for angrepillen så hadde jeg vært enda mer urolig, men den skal jo være ganske sikker?

Kan noen beroligge meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, dette va litt av en kinki situasjon.

e ikkje lett å berolige deg ettersom unnfangelsen skjedde like før du hadde sex med denne andre mannen. kan jo virke som sannsynligheten for at han e pappaen e like stor som at d e typen din.

Fikk du noe effekt av angrepillen, blødninger osv?hvis du er gravid no og unnfangelsen skjedde i januar tyder jo d på at den ikkje virket.

Du vil nok ikkje finne ut dette før babyen komme.

så enten må du fortelle kjæresten din om tankene dine, eller håpe på d beste,

beklager at d ikkje va mange oppmuntrende ord fra meg, syns veldig synd i deg som e i en sånn situasjon, kan bare ikkje forestille meg kossn d e ein gang.

Håpe d ordna seg til d beste for deg!!!

Lykke til

Skrevet

ting hadde gjerne vært litt lettere dersom jeg ikke hadde hatt sex med kjæresten min omtrent hver dag, både før og etter "han andre".

Jeg har vært åpen med han om dette fra første stund, men det virker ikke som om han tenker like mye på det som jeg gjør. han sier at han stiller like mye opp, og er like mye glad i det uansett utfall. men jeg "vil" ikke vite!!

Men sett at unnfangelsen skjedde 8januar, da har jeg jo mest sannsylig vært gravid da jeg lå med han andre.

Skrevet

litt kinkig situasjon ja...men hvorfor i alle dager ligger du med andre når du egentlig vil ha han du er sammen med nå - regner med at han var i dine tanker siden dere hadde pause i KUN 2 uker..... da ville jeg nærmest ha fortalt det til han fordi - hva om han ikke er faren til barnet???!!!!

skjønner ikke helt det surret du har styret med nå - veldig umodent!

Skrevet

hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde er ikke poenget her, måtte bare få luftet tankene litt.

ja, det var dumt, ja, det var umodent. Men det ligger alltid en historie bak alt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...