Vorin med nr 3 Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Tre uker igjen til termin.....noen flere? Jeg er fortsatt i god form, men så VELDIG trøtt!!!! Jeg syns enda det er helt uvirkelig at jeg snart skal holde en liten baby, en liten jente, det er såååååå utrolig!!!! Jeg gleder meg enormt mye :-)
Noah A*3 daga over* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 har 23 daga igjen,så e ikkje så langt unna deg :-) men i syns det går sakte i... e ok form,men også veldig trøtt...kan sove heile tia snart...
Noah A*3 daga over* Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 har samme termin vi såg i no :-) :-)
Vorin med nr 3 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 Så gøy da, at vi har termin på samme dag:-) Jeg har pakket bagen og alt er helt klart for den lille......nå er det bare å vente!!!! Så spennende at dette er din første da, vet du hva dere venter, jente eller gutt? Jeg har jo to gutter fra før, så det hele er ekstra rart og spennende, at det visstnok skal komme en liten søster :-)
Vorin med nr 3 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 Så nå at det ikke var din første, men deres første sammen :-) Leste litt for fort over profilen....
Noah A*3 daga over* Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 vente gutt vi :-) sett det 2 ganger no på litt over ei uke,så regne med det stemme :-) har pakka bagen til gutten,men min e ikkje heilt ferdig enda...ska gå til innkjøp av ekstra shampoo å div imårra,å kanskje finne ei ny god kosebukse i kan ha der :-)
soli79 Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Var tre uker igjen på fre, har term 13.juli. Men håper det skjer litt før, helst en av de første dagene. Begynner å bli litt lei, er også veldig trett. Vært trett hele svangerskapet, men værst nå på slutten. Vi gleder oss helt vanvittig, også er vi spent på hvordan storebror på 2 år vil reagere på å dele oppmerksomheten..Tror det skal gå bra.
Noah A*3 daga over* Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 uff ja...vil se den lille gutten vår no i... å har vært sykemeldt sia april,med forbud mot div gjøremål å sånn...så glede meg til å komme tilbake til normalen..begynne å trene + div..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå