Gå til innhold

Tre uker igjen....dette går unna :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre uker igjen til termin.....noen flere?

Jeg er fortsatt i god form, men så VELDIG trøtt!!!!

Jeg syns enda det er helt uvirkelig at jeg snart skal holde en liten baby, en liten jente, det er såååååå utrolig!!!! Jeg gleder meg enormt mye :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 23 daga igjen,så e ikkje så langt unna deg :-) men i syns det går sakte i...

e ok form,men også veldig trøtt...kan sove heile tia snart...

Skrevet

har samme termin vi såg i no :-) :-)

Skrevet

Så gøy da, at vi har termin på samme dag:-)

Jeg har pakket bagen og alt er helt klart for den lille......nå er det bare å vente!!!!

Så spennende at dette er din første da, vet du hva dere venter, jente eller gutt?

Jeg har jo to gutter fra før, så det hele er ekstra rart og spennende, at det visstnok skal komme en liten søster :-)

Skrevet

Så nå at det ikke var din første, men deres første sammen :-) Leste litt for fort over profilen....

Skrevet

vente gutt vi :-) sett det 2 ganger no på litt over ei uke,så regne med det stemme :-)

har pakka bagen til gutten,men min e ikkje heilt ferdig enda...ska gå til innkjøp av ekstra shampoo å div imårra,å kanskje finne ei ny god kosebukse i kan ha der :-)

Skrevet

Var tre uker igjen på fre, har term 13.juli. Men håper det skjer litt før, helst en av de første dagene. Begynner å bli litt lei, er også veldig trett. Vært trett hele svangerskapet, men værst nå på slutten.

Vi gleder oss helt vanvittig, også er vi spent på hvordan storebror på 2 år vil reagere på å dele oppmerksomheten..Tror det skal gå bra.

Skrevet

uff ja...vil se den lille gutten vår no i...

å har vært sykemeldt sia april,med forbud mot div gjøremål å sånn...så glede meg til å komme tilbake til normalen..begynne å trene + div..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...