Gå til innhold

Rydde-humla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal du motstand finne...

Gud som jeg hater at jeg snart MÅ sortere alt jeg eier for å flytte det til et nytt sted... Det sies at man vet ikke hva man har før man flytter:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiv halvparten.. du kommer ikke til å savne dritten:-) lykke til med flyttinga...

Skrevet

Hiv ut alt du ikke har brukt det siste halve året og doner det til fretex/loppis e.l.

Skrevet

Jeg elsker slik sortering og rydding!

Skrevet

Åh, men hvorfor finner jeg ikke lyst og energi???

-Jeg har jo så lyst å være ferdig, men jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har lyst å begynne:-/

Skrevet

-Egentlig, så synes jeg også at det er kjekt, men ... hos andre, ikke sant? -Der er jeg råflink også!

;-)

Skrevet

Ingen rydde-humle her i huset heller, og vi flytter om en måneds tid. Tanken på å måtte rydde i garasjen og boden gir meg spontan sprutdiare...

Min manns kjære arbeidsgiver har beleilig nok plassert han mange mil ute på kontinentalsokkelen når vi skal flytte, så jeg må nok sette ungene i arbeid.

Skrevet

... Da er vi to.

-Mine unger??? Minsta på ett hjelper jo ved å sove middag innimellom, og la oss sove natta fra tid til annen. Treåringen hjelper også godt ved å gå i barnehagen, bortsett fra siste mnd. før vi flytter. Ellers hjelper de mest ved å tømme ut etterhvert som jeg rydder opp, kaste nettopp sammenlagte klær utover gulvet, som godt kunne vært renere, men yoghurt, banan, brunost og diverse udefinerbart ser ut til å formere seg ved celledeling. -Støvsugeren står konstant parat, men...

Tenåringen? -Hjelper mest ved å la være å sukke tungt uansett hva vi ber om. -Nei, nå var jeg litt urettferdig. Han er en veldig flink storebror, men han er jo tenåring, da...

Skrevet

De får jo barnearbeid til å funke i Kina og deromkring. Mulig studietur?

Skrevet

Joda, høres jo greit nok ut det, men det må liksom bli etter at jeg har flytta, og da...

Skrevet

Ja, ja, jeg har jo noen ekstra uker og grue meg på...

Skrevet

Hvor lang tid beregner du til å flytte en hel familie?

Skrevet

Jeg har en uke fra vi tar over huset til vi må være ute herfra. Det regner jeg med er minst en uke for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...