Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Jeg er på jakt etter ny redningsvest til snuppa. Har sett to alternativer jeg liker. Begge er i HH. Den ene er med mye flyte greier høyt oppe på magen og nesten ikke noe andre steder. Ser litt rar ut syns jeg, den andre en sånn vanlig vi har hatt nå. Den første jeg skrev om såg jeg en plass kom best ut i test en eller annen plass.

Er det noen som har peiling på vester her?

Jenta mi er snart 3 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Det er ikke lenge siden redningsvest til sønnen min så jeg kan jo fortelle det de sa i butikken.

Til så små barn så må man ha det som heter rdningsvest og ikke flytevest. Det er veldig viktig med stor krage bak sånn at hvis man faller i vannet så vil hodet ligge over vann også ved evt bevisstløshet.

Det kan også være lurt med de med stropper til å ha rundt bena for å være helt sikker på at ikke vesten ikke faller av.

Skarp farge er også en fordel. Helst neonfarger som orange eller gult.

Ha redningsvest som holder vektklassen til ditt barn.

Helly hansen er veldig gode vester.

Du viste kanskje dette fra før men det var de rådene jeg fikk.

Skrevet

Hei! Jeg var fredag og så på denne vesten med "mye greier foran". Det han i butikken sa var at denne var beregnet for bleiebarn, så selv om man datt i vannet med vanlig bleie på, fløt det opp foran, ikke bak. Har jo vært mye skriverier her om badebleier, men da trengs vel ikke det, med en slik vest. Var bare stropper bak da, vurderer kjøpe sånn til mine to bleiebarn.. Han sa også noe om best i test og det er jo alltid et pluss i min bok. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...