Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 En uke igjen til termin og nå har alt roet seg her. Det vil si, alt utenom livet til ungen heldigvis:) Har hatt masse kynnere i store deler av svangerskapet, og de siste ukene har jeg hatt masse menssmerter, nedpress og litt sånn murring både i mage og rygg. Men nå er det stopp. Skjønner ingenting. Er nok 4-5 dager siden jeg hadde sterke murringer og heftige kynnere. Nå er det bare en kynner av og til og det er det liksom. Jeg er ikke bekymra siden jeg kjenner liv, men hva er dette egentlig? Er det stille før stormen eller kan ting tyde på at dette vil ta sin tid?
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Hæ?? Det er meg som skrev innlegget. Skjønner ikke hvorfor det står anonym. Jeg trykka da aldri på det...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Vanskelig å si...selv så skjønner jeg ikke et kvekk av hva som skjer med kroppen min...er 8 dager (9 faktisk siden det teknisk sett er mandag nå..) over termin og har NULL tegn på fødsel.... Har bare litt maserier som ikke utvikler seg til noe... Nei, vi får bare være tålmodige og satse på at det skjer noe snart... Lykke til!
A9K1 Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Samme her.. 9 dager over termin.. ingen kynnere/maserier (som jeg ikke tror jeg har hatt i det hele) og ellers ingen andre fødselstegn heller :/ Hmm, merkelige greier.. Var på sykehuset på fredag da, og fikk konstantert at alt var helt fint med den lille i magen :-) I dag skal jeg til jordmor og forhåpentligvis få time på sykehuset til å bli satt igang *JIPPI* Lykke til til dere begge!!! :-) Skjedd noe i natt forresten??
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Oj... Det må være litt slitsomt og rart å gå på overtid uten at man merker noe som helst... Usj... Kan fort bli det for meg også... Føler det på meg. hehe... I natt har det ikke vært noe som helst, men i dag har jeg faktisk hatt noen kynnere. wow, tenkte jeg... Gleder meg sånn til å møte den lille nå :-) Lykke til begge to!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå