*Mysillen* Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 hei dollypopp... må le litt altså. så du logga deg på msn i dag...å jeg roper ut med en gang...får til svar...hvem der?... da ble jeg litt sånn...ehh....det er jo meg, mysill.... haha...men det var mora di hehe! hun skjønte nok lite da
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 mamma??hehehe..... msn min har en tendens til å logge seg på på pc`n hennes... prøvd å fikse det men.jaja,da fikk du sagt hei til henne...hihi.
*Mysillen* Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 ja hun sa at den hadde en tendens til å logge seg på...hehe! så fikk sagt hei ja... alt bra med deg da???? 13 dager til spray start nå.....nærmer seg sakte men sikkert nå... helt rart... smug kikka på sprøytene her om dagen...gleder meg ikke akkurat til første stikk
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 jada,her er alt bra! tanta kom omsider på tirsdag,1 uker over ikm.... ellers ikke noe nytt. skal jobbe sinnsykt mye i sommer,så har nok å drive med. starter vel opp igjen på Riksen i august. så spennende da!!! ikke lenge nå:-) er ikke noe farlig å stikke.bare pass på å dra spissen forsiktig ut,ellers kan det renne litt ut igjen. detta går så bra så!!
*Mysillen* Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 ja får nok henda fulle i sommer jeg også.... med en valp i huset og litt oppussing så har vi nok å gjøre... men vi lurer på å reise bort noen småturer da...bare for å komme oss hjemmefra litt
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 ja det må dere!kan ikke sitte hjemme hele tiden... vi snakker om å ta en uke til syden i august.får se hva det blir til. også skal vi en langhelg til sørlandet om 2 uker. ellers går det i jobbing fremover...blææ...tjener hvertfall litt penger da.
*Mysillen* Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2007 vi skal til lillestrøm 6-8.juli vi.... så blir det vel en liten ferie i uke 29 tror jeg... så skal sambo ta seg fri en uke i august...pga uttak og innsetting...så den uka grubler vi på å ta inn på hotell å bare slappe av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå