Gå til innhold

Trodde jeg var i mål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men den gang ei !!!!

Testet svakt positivt 5 dpo, begynte å tenke at nå var spiren i boks... men i går kveld begynte jeg å blø.....

Kan vel hende noe hadde vært på gang da, siden jeg var 20 dager etter EL uten noe tegn til TR og med masse graviditetstegn.... men nå er alt håp ute - igjen....

Gr.... blir kjempefrustrert, jeg. Må da være fruktbar da - siden jeg kjenner EL, går over IKM med symptomer - men det vil vel ikke feste seg da....

Noen andre som har en sånn historie ? KAn man gjøre noe ???? Min kjære er redd noe har skjedd etter jeg hadde 2 utskrapninger i oktober. Kan noe bli skadet slik at fosteret ikke vil feste seg ?????

Skjønner egentlig lite jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det var kjedelig å høre Tussi... For å prøve å oppmuntre deg litt da så har jeg en venninne som mistet 4 ganger uten at noe var galt. Nå er hun gravid i 5 mnd... Så det trenger nødvendigvis ikke å være noe galt.. Skal jo ikke skje noe gal selv om man har utskrapning??

Masse lykke til neste PP, jeg håper du blir like fort gravid igjen og at spiren sitter..

Jeg selv hadde IKM i går, men testet selv. neg.. men ingen tegn til tanta i dag heller, men tørr ikke håpe for mye. Testet jo neg i går så..

Men uansett: Lykke til :o)

Skrevet

Jeg har hatt det samme som deg. Fikk beskjed av gynekologen min at hun kunne sette meg på hormon kur så fort jeg visste at jeg var gravid siden jeg mister så lett.

Skrevet

åh... da skal jeg jammen høre om det er noe jeg kan ha nytte av også :) Takk for tips.

Skrevet

Usj, det var trist å høre, tussilussi! Jeg har ingen lignende erfaring, og vil bare sende en stor trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...