Harald Ripultfør Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 F.eks en brødbit. Hva gjør man da? Holder h*n vannrett og dunker i ryggen?
BettyBoob Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 legger ungen nedover benet ditt, med hodet ned selvsagt og slår" hardt" mellom skulderbladene.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 da mini hadde en brødbit i halsen gav jeg han vann og det gikk greit ... jenta mi hadde en gang noe større i halsen og jeg holdt henne vannrett ja og slo på ryggen...og det gikk bra...skrekkslagen var jeg...
Gjest_1001 Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Mat går som regel veldig lett opp igjen. Pleier bare å dunke ham i ryggen, så hoster han det opp selv. Om det ikke hadde kommet opp ville jeg lagt ham over foten og armen min vannrett og dunket med håndflaten, mellom skulderbladene...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 først og fremst ville jeg prøvd å fiske den ut med fingen, følte jeg det var fare for å dytte brødbiten enda lengre nedover så ville jeg lagt han over armen med ansiktet i hånda mi, og holdt han i litt nedoverbakke. Etter det ville jeg ha dunka han i ryggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå