Bella Swan Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hvordan er det å holde? vasker dere "døgnet" rundt? vi får kanskje kjøpe et hus av noen venner, og den eneste bekymringen min er at det er 3 etasjer og ca250kvm. Er litt redd for at det blir ekstremt mye å gjøre, har ikke lyst å vaske hele tiden heller. Men huset er helt fantastisk og har veldig lyst på det. Hva er deres erfaring med store hus?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 nå har jeg virkelig ikke så stort hus, men jeg er lat :-) så jeg får noen til og komme og vaske for meg vær 14 dag :-) de tar 100 kr timen og det er det vel verd
unnl Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Min erfaring: En vasker jo ikke oftere fordi om huset er større, men det kan jo ta lengre tis. MEN, min erfaring er at det går med mindre tid til å¨vaske det store huset, enn en liten leilighet, pga at det ikke er så stappfullt med ting og tang som skal flyttes på i det store huset. Det er så romslig at det er bare å skyve frem ting. I den lille leiligheten vi hadde, måtte hele stua "ommøbleres" for å komme til å vaske bak sofaen. Så helgevasken tok utrolig lang tid!! I et større hus, går alt mye lettere;) Men dette kommer jo an på hvor mye en har inne i huset da..
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Har en etasje som lillesnupp bare sover i + gjesterom, liten stue som er lite i bruk, der prioriteres ikke vasking som de to andre etasjene. Men det avhenger litt av stilen din, vi har en minimalistisk stil, og prioritert å ha lettvaskelig rom. Men nå har jeg fått midd/støv allergi på mann og ett barn så nå vaskes det mer enn før men tror ikke det spiller så innmari stor rolle. Kjøkken, soverom og bad er mest pes å vaske og det har jo små hus og..
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Veldig mye å holde styr på...men veldig deilig når en har mange barn...! Men det tar sin tid, iallefall om man er nøye som meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå