Gå til innhold

hvordan få babyer til og sove i egen seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han nekter. skal bare sove inntil meg og kose. og med puppen i munn. sånn kan jeg ikke leve. noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

Skrevet

7 måneder.

skal jeg bare sitte ved siden av sengen og la han gråte?

Skrevet

Ser ut som om du har skutt deg i foten hvis han er 7 mnd før du ser at det er ett problem. Sorry...

Skrevet

Jeg har også store problemer med det etter å ha byttet fra kurv til sprinkelseng for en mnd siden (også 7 mnd).

Så om noen har noen gode råd, hadde det vært supert!

Skrevet

Beklager, ikke noen råd... Har ikke erfaring med eldre enn 3 mnd :o)

Lykke til!

Skrevet

det gikk fint før men nå vil han ikke mer. blir så sint som bare det.

har nok skutt meg selv i foten fordi jeg er alt for snill og tar han opp i min seng i ett sett.

men

noen

tips?

Skrevet

Gå inn på søvndebatt-forumet og les der...

Skrevet

Legg han på magen og se om det går bedre... Funka med min iallefall.. Eller enskaff deg en litt stor bamse e.l. som du kan legge på magen hans (de liker som regel å ha litt "trykk" på magen - gir trygghet for de)

Skrevet

Jeg har en gutt på 10 mnd som nekta å sovne uten pupp og inntil meg...men for en uke siden startet jeg meg å legge han i sin egen seng, og ga han grøt og pupp først så han var mett. Ble litt skriking første kvelden, men satt på en cd med god natt sanger i bakgrunnen, og da sovna han tvert...nå våkner han kanskje bare 1-2 ganger om natten, og da holder det med at jeg kommer inn å ssssjer litt, så sovner han :) Er bare å være fast bestemt at dette skal gå, og finne på noen triks...med uro, musikk, synging eller lignende...han godtar det nok etterhvert skal du se :) Er bare første kvelden som er verst, men må ikke gi opp...da blir de verre neste gang! Helsesøstra mi sa at det egentlig bare er en maktkamp hvor vi foreldre må være sterkest...de har det jo ikke noe ondt, er bare uvant for de, og da vil de naturlig ty til skriking..bare gi dem tid til å venne seg til d, så går d bra skal du se :) Lykke til!

Skrevet

Heh, blei litt feil det, fikk ikke med meg at han var så stor... ;)

Skrevet

hva gjorde du når han gråt? satt du der sammen med han?

gikk du inn og ut?

har lyst til og tinge noen og få de til og ta han i 3 netter sånn at de kan gjøre det for meg... he he

Skrevet

Har samme problemet her, men her er prinsen bare 16 dager. Så vi lar han få sove med oss inntil videre. Leste et sted at man kunne ikke venne de til noen uvaner så lenge de var så små...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...