Arwen* Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Er det noen som har barn som ligger så høyt at de får en brennende og vond følelse øverst i magen? Jeg har hatt det i en mnd ca nå, skikkelig vondt utover dagen.Er bare på den ene siden, men jeg kjenner jo også at han ligger og presser på på den siden.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Hei! Har hatt det samme som deg en god stund.. Er skikkelig vondt til tider. Lille bebien har fortsatt ikke snudd seg hos meg, og jeg er i uke 36, så håper det skjer veeeeldig snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå