Gjest Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har tatt med dypvogn når barna har vært så små og det ville jeg gjort igjen. Vogner får tøff behandling på flyplassen, så ta vare på bagasjeposen du får på Gardermoen. Reisetrille er vel ikke så bra å ligge i for en så liten baby? Første gang vi reiste, lånte jeg en gammel vogn av venner, jeg var redd vår nye skulle bli ødelagt. Nå har vår vogn vært med tre barn på mange turer, satser på at den holder en sommer til!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Carena easy - tar liten plass og er god å ligge i!
Gjest_1001 Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Skal du ha en GOD reisetrille bør du holde deg unna billigmerkene. Skal du ha en OK reisetrille så er carena helt grei ;-) Så lenge de kan legges ned i ryggen så burde det vel gå bra.
SuperJessie <3 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 hvordan er maclaren trillene?
Gjest_1001 Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Maclaren trillene er supre. De anbefales på det sterkeste.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Peg Perego, Har full liggestilling (du får faktisk plass til en softbag oppi), er polstret for barnet og god og trille. Aberet er at den med sin pris på 2799.- er ganske dyr..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har Maclaren og den er suveren!! Har Techno XT;) Full liggestilling,5 punks sele,praktiske lommer+handle kurv.Veier kun 6 kg!!! I tillegg har den uv skjerm og tak,skjermen kan trekkes ned slik at det IKKE er behov for parasoll o.l DETTE HAR INGEN ANDRE VOGNER! http://biteringen.no/produkter/barnevogner/maclaren/maclaren_techno_xt_07/
SuperJessie <3 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2007 hørt at carena er dårlig saker, så holder meg unna det.. men er helt blank så rett meg gjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå