Gå til innhold

Herremin hatt så genialt :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg ikke har tenkt på det før,hehe...

hender jo jeg er litt gressenke da,siden samboern reiser en del :o)

å man bli jo litt matlei og litt u.intr å fikse noe mat :o)

men nå har jeg løsning funnet,hehe bli nettkunde hos dolly,så får du maten rett hjem hehe....Syns selv jeg var meget veldig genial nå :o) Oi oi hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....

ble dolly på deg i dag da?

har vært en tur i gøteborg fra i går til i dag, så ble ille lettvint bestillepizza på oss i dag.

sterk og god og nå er jeg stapp mett....

Skrevet

Genial ide, hadde vi bare bodd innenfor utkjøringsringer dems... :-(

Skrevet

Jaaa,hehe dolly på meg :o) Vasket huset i dag også,så det var litt fortjent da :o)

Å sånn liten tur til Gøteborg ja,stemmer det.... :o)

Var det koselig :?

Skrevet

hehe, da hadde vi den samme geniale ideen i dag. dolly på meg også :)

Skrevet

ja, det var kjempe kos:) vi feiert bursdagen til ei venninne, så det var ho og samboeren hennes og meg og sambo. ho ble 40 i går. har gammel kæll jeg vettu, så sambo hennes og sambo min er beste kompiser, så derfor har ho blitt venninna mi da vettu....

var en tur på liseberg og en tur ut i byen litt seinere på kvelden. sambo ble møk full, så jeg måtte ta han med på hotellet og legge han kl 23... litt skøy nå, men ikke så skøy i går. hehe....

Skrevet

Gøy når turen en har planlagt blri like bra som forventningene da :o)

Samboern din kommer med andre ord ikke til å drikk epå en liten stund han nå da hehe

Skrevet

vel, ikke i dag, hvertfall...

også har han jo formiddagsuka denne uka, så da blir det ikke før på lørdag hvertfall.... da er det sånn mat og trebåtfestival her i halden, så da skal vi ut og spise med foreldrene mine, søster og samboeren, noen venner av foreldrene mine og mulig noen tanter og onkler og greier, så da blir det nok en ny dag med fyllesyke her i huset neste søndag, tenker jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...