Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Eneste plass jeg kan si det høyt er vel her.... Angrer så sykt, ikke var det verdt det heller.... Begynte med at vi diskuterte om vi hadde hatt oss en gang for lenge siden (gammel bekjent av meg). Så plutselig ender det med at vi, drita fulle begge to, raver oss inn på et soverom og har skikkelig dørty sex. Kunn kropp. Kyssa ikke engang! Er nok det desidert dummeste jeg noengang har gjort! Men føler faktisk at hovedansvaret ligger på han som tross alt ikke er singel. Huff nei vet ikke, det er vel bare en unnskyldning for meg i såfall. Gud som jeg skulle hatt den natta her ugjort.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Hmmm...synes du d var annerledes enn med en ugift eil, mer spenning pga "ringen"...??
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jasså, så koselig, var det med min mann kanskje?
KaMa Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Kjip situasjon, og kjip fyr. Høres ikke ut som det var kult for deg hverken da eller nå. Bare la det forsvinne inn i fortiden, hvor vi alle har svin på skogen, og husk følelsen du sitter med i dag, så du ikke gjør det igjen.
lilja70 Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Pøh, det gjør da jeg stadig vekk. -Det noe å skryte av da??? -Eneste forskjellen er at jeg bruker å være edru, og at den gifte mannen er gift med meg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Takk for ètt vettugt svar KaMA... Er vel det jeg må gjøre. Ingen som vet, så får det henge på hans samvittighet. Når jeg tenker meg om fins det jo mye jeg har gjort som er verre, så jeg får putte dette inn i det samme skapet. Tror nok ikke det blir gjentatt, iallfall ikke med han... :-o
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 "Tror nok ikke det blir gjentatt, iallfall ikke med han"? Mener du at det er godt mulig at du gjør det med en annen gift mann? Jeg er enig i at de som er gifte/er i forhold har det største ansvaret, men du høres nå ganske desperat ut ettersom du ikke engang PRØVER å utelukke at det skal skje igjen. Høres jo ikke ut som om du angrer så veldig da! Du er muligens bare realistisk, rett og slett, men jeg syns det sier noe om deg også, og ikke bare om han du hadde deg med.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Var vel mer siktet mot at det ikke var en bra natt, sex'en var elendig. Derfor blir jeg ikke å pule han flere ganger, på lik linje med single gutter jeg puler som er elendige i senga; det frister ikke til gjentakelse. Litt ironisk tenker jeg. Klart jeg på ingen måte vil gå inn for å ha meg med noen som er gifte, men OM det skulle skje igjen (man har aldri noen garantier!) blir det jo ikke med han som er så dårlig i senga. Desperat er jeg ikke, sex kan jeg få når jeg vil, "lovlig". Hva som skjedde i helga derimot prøver jeg fortsatt å finne ut av.
Northernlights Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 HI: Det ligger 100% ansvar på deg, og 100% ansvar på den gifte mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå