Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Ja da er jeg hjemme igjen etter en tur på føden, hadde syke magesmerter tidligere i dag, som var mer eller mindre konstante men med ekstra "tak" hvert 4-5 minutt. Ringte føden og de ville ha meg inn....ankommer sykehuset og da har alt selvsagt roet seg...er det mulig??? Men har en lang prat med en utrolig hyggelig jm (Elisabeth), kobler meg opp på CTG`en og alt ser bra ut..ingen rieaktivitet selvsagt. Det hun trodde smertene mine kom av var at jeg hadde såkalte "maserier" (tullerier kaller jeg det herved;)) og så fordi jeg ble litt stresset og ikke klarte å slappe av i pust og kropp så vedvarte smertene...ville ha gitt seg hadde jeg klart å slappe av i følge jm.... Så nå har jeg lært pusteteknikk av henne da og får teste ut den neste gang noe skjer.... Må også nevne at hun undersøkte meg og hun sa at "jeg har ikke opplevd noe så stengt på 6 år"....altså null åpning på meg og lang skjedegang eller hva det heter.... Noe så deprimerende...hun sa også at 1.juli var en fin dato og evt. føde på....neste søndag med andre ord....huff!! Ja ja, det var en liten oppdatering fra meg!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 off, stakkar, på overtid fra før, også TULLERIER!!ikke mye fint! Lykke til da, får håpe det snart sitter:o)
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg skal snart dra til føden, men skal drøye det lengst mulig. Har rier (håper jeg). Har tatt tiden på de, og snakket med føden. Skal drøye det lengst mulig. Jeg synes virkelig synd på deg...ble litt usikker på å dra no faktisk...
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Huff er ikke noe artig altså! Vi var på kontroll pga forandring i bevegelsesmønsteret, og når vi gikk ut fra sykehuset sa jeg at går jeg ut herfra MED magen en gang til så kommer jeg til å grine, masse! Så skjønner at du har det kjipt. Hva slags pusteteknikker lærte du? kanskje det kan hjelpe meg å bli kvitt disse tulleriene også, er så lei av de altså!!
Én til Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Uff da, stakkars deg, Mammamilla!! Det hørtes maks kjipt ut altså. Man får jo sånne forventninger også! Men da vet du ihvertfall hvordan tullerier kjennes ut - så én ting du kan stryke fra lista, ihvertfall :-) Neste gang blir nok virkelige rier, skal du se! Har som resten av overtidsdamene begynt nedtellingen andre veien.. maks 10 dager igjen, hjelper faktisk litt å telle i den enden! Spent på om JM kan sjekke modning på overtidskontrollen på tirsdag...
Noah A*3 daga over* Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 hadde det selv sånn for et par dager siden,hadde det i bilen når jeg kjørte til sykehuset,men ga seg når i nærmet meg sykehuset...skikkelig irriterende...har hatt mye av det idag å..skikkelig vondt,verre enn for et par dager sia...så no lar i det bare gå altså...ringe ikkje før i skrik av smerte...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2007 Hei Angell! Lærte vel egentlig bare en teknikk jeg visste fra før av, men som man glemmer midt oppi ståheien...nå tror jeg den sitter da...er så enkel som den får blitt...dypt trekk inn med nesa og rolig ut med munnen...enklere får det ikke blitt. He he! Hun fortalte også at det var veldig lurt å sette seg ned når man fikk tullerier eller ordentlige rier og forsøke å slappe helt av i kroppen..og egentlig meditere vil jeg kalle det da...starte med å tenke på tærne dine, og så så jobbe deg sakte oppover gjennom kroppsdelene dine..helt opp til toppen av hodet. Vet ikke om du skjønte helt hva jeg mente jeg, men i hvertfall sette deg ned, puste godt og rolig, og fokusere. Hun sa også at man kunne se på en rie som en skibakke.... Oppover fryktelig slitsom, toppen veldig vond samtidig som at du vet at nå går det nedover og så nedoverbakken som kommer hvor smertene letner...
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Hadde ikke fått med meg dette innlegget Mammamilla. Opplevde faktisk akkurat det samme sist jeg var gravid. Ikke lett dette med maserier og tullerier og ekte rier gitt. Men sikkert fint å få sjekket a babyen har det fint. Må innrømme at det stresser meg litt denne gangen, så jeg tyller i meg iskald saft hvis jeg blir urolig slik at jeg får provosert fram noen sprell. Selv om jeg fra i dag boikotter alle kjerringråd så har jeg kun hatt blod/slim de morgenene som vi har hatt sex kvelden før. Og selv om det ikke har ført til noen fødsel enda så tror jeg kanskje det har hjulpet på modningen. Kanskje det kan åpne opp litt! Følt sagt synes jeg forresten - stakkars deg.
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Ok da er det det jeg har gjort da Håper at neste omgang med tullerier blir ordentlige rier, for oss alle sammen her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå