Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hehe.. hadde jo visse forhåpninger da... etter at samboer masserte på disse to punktene under foten i går kveld da vi la oss... (+ at vi hadde sex dagen før, altså "natt" til lørdag....) Men.. bebisen er der enda den.... Ikke noe tegn til noenting... Så.. da er den vel ikke klar til å møte oss riktig enda... :-)
Gjest Ut på tur Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Hvor er disse punktene under foten? Jeg har snakket med en fotsone terrapaut som sier at det ikke er farlig å masere under foten for der er det ingen soner som påvirker livmor og magen min... jeg skal nemlig helst IKKE føde enda...
Gjest MMJ Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Ja, her er det også = NULL resultat Men det er ingen fare, er bare 38 uker på vei, 20 dager igjen. Så smører meg med tålmodighet ja, haha
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Fotsoneterapi kan ik framskynde fødselen, bare gjøre den mer effektiv når den setter i gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå