OnlyMe Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hvor har dere tenkt dere, og hvor lenge skal dere vente før dere tar med dere nurkene utenlands? Ute etter litt inspirasjon og tips her:)
Arwen* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Vi håper på å få spart opp penger til en tur når baby er ca 6 mnd. Satser på Grand canaria, tror jeg. Der er det hygenisk, bra og sikkert. Ingenting å bekymre seg for. Lurer litt på når det er billigst å reise utenfor sesong, jeg. Det koster jo så voldsomt å ha med seg tre unger + to voksne.
*RutIetutt* Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Ja, jeg håper vi får sjangsen til å ta oss en tur i januar nå pappaen skal ha sine uker - men har ikke snakket så mye om det.... Ellers skal vi gifte oss i utlandet til neste sommer - og jeg skal ha permisjon til 1. september, så da blir det jo i permisjonstiden:o)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 eg skal ein tur til kanada i slutten av september, då er lille nurket vel 3 månder... bilett er bestillt, men den lille ikkje født!
mola06 Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Vi planlegger en lengre ferie til Italia om et år, da barnet er ca 10 mnd. Har veldig lyst til å leie hus eller leilighet i 3-4 uker.
Yrha Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Vi reiser til England når baby er ca. 3mnd (sept-okt), for å besøke familie. På nyåret tenker vi å dra på en 'skikkelig' ferie, tenker på Florida (i kombinasjon med cruise) eller Thailand.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Åh, det hørtes fint ut ! Helt utenom saken, men vi var i Toscana på bryllupsreisen vår i fjord, og jeg anbefaler Toscana PÅ DET VARMESTE !!! (: Prøv å få med dere en gammel festningsby som heter San Gimignano, da, fantastisk og ikke mulig å beskrive med ord !! God tur ! ((:
superhappy32-guttemamma Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Vi tenker en fire fem uker i Sør Afrika(cape town) i nov-des. Da vil nurket være 4-5mnd. Jeg tror det er bra å fullamme når man reiser på tur, så slipper man unna endel bekymmer for hygiene...En kollega av meg skal bo der i et år, så vi regner med hennes kunnskap på ting å gjøre-ikke gjøre! Hun har bodd der tidligere også. Vi har ikke kjøpt billetter eller sånn enda.
Lykkeliten og jeg Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Broren min flytter til Singapore nå i forbindelse med jobben. Så vi skal besøke han sånn i februar en gang. Da er vel babyen rundt 6 mnd.
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Vi planlegger en tur til Caribien når babyen er 3mnd, og så skal vi (helt sikkert) til Sør-Afrika i bryllupp til svigerinnen når babyen er 6 mnd.
Caren med mai & julibarn Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Vi har bestilt oss en 2 ukers tur til Gran Canaria i desember. Da er lillegutt rundt 5 mnd.
skjotta Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 vi skal hjem til Norge i november/desember for a feirejul sammen med familien. babyen er 5-6 maneder da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå