Gå til innhold

Skal dere på ferie i permisjonstiden? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere tenkt dere, og hvor lenge skal dere vente før dere tar med dere nurkene utenlands? Ute etter litt inspirasjon og tips her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi håper på å få spart opp penger til en tur når baby er ca 6 mnd. Satser på Grand canaria, tror jeg. Der er det hygenisk, bra og sikkert. Ingenting å bekymre seg for. Lurer litt på når det er billigst å reise utenfor sesong, jeg. Det koster jo så voldsomt å ha med seg tre unger + to voksne.

Skrevet

Ja, jeg håper vi får sjangsen til å ta oss en tur i januar nå pappaen skal ha sine uker - men har ikke snakket så mye om det....

Ellers skal vi gifte oss i utlandet til neste sommer - og jeg skal ha permisjon til 1. september, så da blir det jo i permisjonstiden:o)

Skrevet

eg skal ein tur til kanada i slutten av september, då er lille nurket vel 3

månder... bilett er bestillt, men den lille ikkje født!

Skrevet

Vi planlegger en lengre ferie til Italia om et år, da barnet er ca 10 mnd. Har veldig lyst til å leie hus eller leilighet i 3-4 uker.

Skrevet

Vi reiser til England når baby er ca. 3mnd (sept-okt), for å besøke familie.

På nyåret tenker vi å dra på en 'skikkelig' ferie, tenker på Florida (i kombinasjon med cruise) eller Thailand.

Skrevet

Åh, det hørtes fint ut ! Helt utenom saken, men vi var i Toscana på bryllupsreisen vår i fjord, og jeg anbefaler Toscana PÅ DET VARMESTE !!! (: Prøv å få med dere en gammel festningsby som heter San Gimignano, da, fantastisk og ikke mulig å beskrive med ord !! God tur ! ((:

Skrevet

Vi tenker en fire fem uker i Sør Afrika(cape town) i nov-des. Da vil nurket være 4-5mnd. Jeg tror det er bra å fullamme når man reiser på tur, så slipper man unna endel bekymmer for hygiene...En kollega av meg skal bo der i et år, så vi regner med hennes kunnskap på ting å gjøre-ikke gjøre! Hun har bodd der tidligere også.

Vi har ikke kjøpt billetter eller sånn enda.

Skrevet

Broren min flytter til Singapore nå i forbindelse med jobben. Så vi skal besøke han sånn i februar en gang. Da er vel babyen rundt 6 mnd.

Skrevet

Vi planlegger en tur til Caribien når babyen er 3mnd, og så skal vi (helt sikkert) til Sør-Afrika i bryllupp til svigerinnen når babyen er 6 mnd.

Skrevet

Vi har bestilt oss en 2 ukers tur til Gran Canaria i desember. Da er lillegutt rundt 5 mnd.

Skrevet

vi skal hjem til Norge i november/desember for a feirejul sammen med familien. babyen er 5-6 maneder da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...