Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 kvernet greiner å jobba i hagen heeele dagen...Dette bør vel få gang på ting??!!! En skikkelig arbeidsøkt med andre ord... Andre som har gode tips som er med å få i gang ting?? :-D
Nina-med passasjer Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 jeg har rivd ut teppe på soverommet og rydda og styra i dag,men ingenting har skjedd enda...usj,er så utolmodig...ei jeg kjenner som hadde termin 2 dager før meg fikk bebisen sin i dag.er så missunnelig. krysser fingrene for oss ,at det snart skjer noe..
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Tja jeg har slått meg til ro med at denne gutten kommer på sensommeren jeg da Åtte dager siden menstermin og seks dager igjen til ultralydtermin, men så langt har ingenting funket. Dette har jeg prøvd: - sex, MASSE! - gå tur, både oppover, bortover og nedover. - vasket og støvsuget hele leiligheten og baket en kake til slutt - spise sterk mat - varme kluter på puppene - stimulering av brystvortene - massering av den puta under føttene, samt punktet for livmoren Så nå har jeg gitt opp håpet om at han kommer med det første igrunn...
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 det verste er nesten å høre om aalle som føder før termin og dermed sniker i køen... det er ikke rettferdig,hiihi:o) Nei må nok bøye oss i støvet å innse at småttasene ikke kommer før det passer for de, basta!!:-D Å jeg som var heelt sikker på at han skulle komme før mens-termin som var 22/6, nesten høy på pæra! Jaja, om ikke annet så blir det vel en god natts søvn etter all bøy og tøy!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå