1+1=2+1+x Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 jeg har jobbet 20 % i hele år, men tar ut engangstønad siden det lønner seg fremfor foreldrepenger. Det jeg lurer på er de tre ukene før fødsel - skal man ikke likevel få penger fra arbeidsgiver for dette? Da er man vel teknisk sett sykemeldt er man ikke?
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Nei, man er ikke sykmeldet da... Det er en del av fødselspermisjonen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå