Gå til innhold

Ringtesten?

Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer ringtesten?

Hører så mange som snakker om den, men vet ikke hvordan jeg gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta et av dine hårstrå og fest ringen din i det (Funker med tråd og men er best med hårstrå;) Hold ringen stille rett over magen eller håndleddet (Best over magen) og vent:P om ringen går i sirkel så får du gutt, og den går fra side til side så er det jente:)

Skrevet

aha. Tusen takk! Min går i sirkel den altså.. Så moro!

Har du prøvd? Hva ble det til deg?:)

Skrevet

min pendler,så d tyder på gutt.

forrige gang gikk den i sirkel og då fikk vi en jente=)

blir spennende å se denne gangen om d stemmer

Skrevet

Behøver ikke være i et hårstrå, kan også være i en sytråd. Den skal vise alle barn du får i rekkefølge (også evt aborter). Ringen må være i glatt gull. Over håndleddet om man ikke er gravid, men over magen(navlen) om man er gravid. Pendel=gutt, sirkel=jente. Stemmer på meg i allefall....først gutt, så jente:o)

Skrevet

men lenger opp i innleggene så har ei skrevet omvendt. sirkel hvis det er gutt og jente hvis den går fra side til side.

Skrevet

Hei,

jeg leste om en annen ringtest her inne et sted.

Den var slik at man skulle tre et hårstrå gjennom en glatt gullring og holde den over håndleddet.

Gullringen skulle først gå i sirkel og deretter begynne å pendle. Hvis den pendler på tvers av hovedpulsåren er det gutt, og hvis den pendlet på langs er det jente. Slik skal den vise kjønnet på ditt første barn.

Deretter skal ringen begynne å gå i sirkel igjen, og så pendle for å vise barn nummer to. Slik skal den vise alle barn i rekkefølge, og til slutt stoppe opp.

Jeg har tatt denne testen flere ganger, og den viser det samme hver gang. Det er nesten litt skremmende. (Har til og med tatt den i blinde mens mannen så på ringen for å unngå at jeg 'hjalp' den.)

Den viser riktig kjønn på mine to gutter, og deretter viser den en jente før den stopper opp. Blir morro å se om det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...