nettie med 4 små Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 dere som har født på Ahus hvor lenge var dere der?
mamma >to gull Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Fødte natt til tirsdag, dro hjem onsdag..Lå på 4 mannsrom og syns det var skikkelig slitsomt så derfor dro jeg hjem tidlig;)
nettie med 4 små Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Det jeg har hørt av andre også... Veldig spent på hvordan det blir. Jm anbefalte å være i 2 dager pga er førstgangs, men er jo ikke vits hvis det bare blir slimtsomt.
Gil Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Ganske likt som hun forrige her. Fødte natt til fredag og dro hjem lørdag morgen. Sov på to forskjellige rom med fire andre. Sov nesten ingenting. Var mye bedre å komme hjem, men noe av det viktigste er jo at du føler deg trygg til å dra og at du får til ammingen. Lykke til
JonathanTheamamma Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Jeg fødte natt til tirsdag og reiste hjem tidlig på fredag, så jeg var der i 3 døgn. Synes det var veldig greit siden det var førstemann. Jeg hadde en veldig positiv opplevelse av A-hus jeg, var mange nybakte mammaer, men de fleste var veldig koselige )
JonathanTheamamma Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 med mange nybakte mammaer mente jeg at jeg lå på firemanns-rom + at det generelt var veldig fult på barselavdelingene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå