2søtesmåog2imagen Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 En blomst? Personlig syns jeg det er tull og kjøpe gave og gi til barnehagen når ungene slutter.
Sjonkel Rolf Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg må nok også si at jeg synes det virker tullete å skulle gi presanger til personalet i barnehagen... Men nå synes jeg det er vannvittig mye kjøpepress og gavepress på alle kanter. Men det er jo tross alt jobben deres, hvem andre får presanger før sommerferien fra "kundene" ders? DEt holder da lenge å si takk for i år, og fortelle at man er veldig fornøyd med jobben de gjør. (Dersom man er det da:)
Sjonkel Rolf Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Nå glemte jeg helt å skrive på tipset. Dersom du vil gi noe, hadde jeg heller bedt barna tegne en fin tegning til de, eller brukt deler av en tegning fra ungene, og lagd et fint og personlig kort, med litt stæsj og sånn.
Bettybu Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 ...Tull?? Vi passer på det eneste/mest verdifulle/uerstattelige som finnest! Noen barn er mer i barnehageenn hjemme... MEN, det blir ikke forventet noe, MEN det er veldig HYGGELIG!! Men det kan bli problematisk, når det er noen der som man egentelig ikke liker!!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Hva mener du med at det er noen der man ikke liker??? Er det barn du ikke liker??? Synes en sånn gave er flott jeg da...tenkte selv å bare ta med ei kake eller noe jeg...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 vi fikk en hjemmelaget magnet. utrolig søt! ellers går det mye i vin... fruktkurv, jordbær og is, konfekteske osv man kan kose seg med i pausen. stearinlys, kaffe, en god olivenolje, te, håndkrem, servietter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå