Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Min sønn på 10 år var og badet med en kamerat. Da jeg hentet han spurte jeg han om han hadde tatt med seg søppelet etter seg (embalasje etc. etter maten han hadde med seg). Da svarte han at han hadde kastet dette i en pose på strande. Jeg visste at det ikke var noen søppelpose der og gjentok spm flere ganger og han svarte fortsatt at det var kastet. Da sa jeg at jeg skulle bli med og sjekke dette noe jeg gjorde. Alt lå igjen! Alt i alt endte det med at jeg ga han innestraff på rommet sitt 1 time fordi han hadde løyet for meg. Han fikk mange muligheter til å snakke sannheten til meg. Huff, vil ikke ha et barn som lyver til meg og vet liksom ikke helt hva slags straff man skal gi. Han måtte iallefall pent ta med seg søppelet og kaste det!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Synes ikke du var streng jeg. Min 10-åring hadde nok også fått husarrest av den grunn.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 syns ikke du va for streng.. heller for snill.. æ vet æ ommer til å være streng på sånne ting for det e jaggu mæ nå av det styggeste æ ser
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Syntes ikke du var for streng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå