mammatil2. Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 her blir det kylling i form med ris og salat.
*Lissi* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 I dag har vi hatt kjøttkaker og iskake til dessert.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Rester etter helgens campingtur. Litt vårruller, litt grillmat+++
Nusseline♀♀♂ Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Skinkestek, poteter, brun saus og surkål. Mannen min er en skikkelig flink kokk!
mamma >to gull Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Kyllingfilet, stekte potetbåter med ost og saus Vafler til kvelds;))
roxanne Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Spagetti (fullkornsspagetti) med kjøtt/tomatsaus+Is = fornøyde barn :-)
Arb.ledig husmor Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 Rema 1000 fers pizza, og skal ha rømmegrøt når snuppa har lagt seg
mammatiltulla Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Aner ikke.. Tror det blir hentemat. Huff, vi er litt for slappe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå