Gå til innhold

hva har dere hatt/skal ha til middag i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det kylling i form med ris og salat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har vi hatt kjøttkaker og iskake til dessert.

Skrevet

Rester etter helgens campingtur. Litt vårruller, litt grillmat+++

Skrevet

Skinkestek, poteter, brun saus og surkål. Mannen min er en skikkelig flink kokk! :)

Skrevet

rester fra fredag : taco

Skrevet

aner ikke..

Skrevet

Kyllingfilet, stekte potetbåter med ost og saus

Vafler til kvelds;))

Skrevet

Spagetti (fullkornsspagetti) med kjøtt/tomatsaus+Is = fornøyde barn :-)

Skrevet

Rema 1000 fers pizza, og skal ha rømmegrøt når snuppa har lagt seg

Skrevet

Aner ikke.. Tror det blir hentemat. Huff, vi er litt for slappe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...