Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Vi har ikke tenkt oss flere barn når vi etterhvert har fått to. Hva slags prevensjon vil dere anbefale da? Jeg må si jeg har liten lyst til å ta p-piller, og spiral er utelukket... Noen gode forslag? Å sterilisere seg blir liksom så voldsomt igjen, man kan jo aldri vite...
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 P-strøyte er en mulighet...
ZamZam Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 p-stav. Jeg har tenkt til å bruke min i tre år til siden det vil gi gubben tid til å sette en knute på snabelen så slipper jeg å gå på gormoner resten av livet..
haater husarbeid Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har brukt p sprøyte nå etter barn nr to, vi skal mest sannsynlig ikke ha flere barn, men kan ikke utelukke det. Har bare gode erfaringer med p sprøyte, synes det er herlig å være mensfri må jeg innrømme. Nå har jeg sluttet å amme og har et uttak igjen på p sprøyte resepten og den har jeg tenkt å bruke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå