bambi på isen Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Mamma er en av de største hypokonderene jeg vet om, hun er mer sykemeldt en hun er på jobb. Enten har hun vondt i magen, ryggen eller bihulene. Igår fikk jeg melding av henne at hun var på sykehuset, de trodde det var nyrestein. Fikk ny melding idag, hun blir sendt hjem fordi de ikke klarer å finne ut noe, og hun har vært lagt inn MANGE ganger uten at det er noe. Hun bor laaaangt borte, og hun syter stort sett alltid når jeg snakker med henne. Nå kjenner jeg at jeg ikke klarer å sende en trøstende melding engang. Føler meg som en fæl datter. Har sendt god bedring og hold meg oppdatert, til henne men huff. Hvor mye skal jeg egentlig gjøre?????????? Bare et lite sukk fra meg!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Hva med å si det rett ut - dette er innbilning, og be henne skaffe en psykolog? Kanskje litt for tøft å si det rett ut til en dame som har sånne problemer, men det er vel den retningen hun bør ledes inn på - om enn med små steg?
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Enig med Reveenka! Hun er nok eventuelt bare psykisk syk...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Høres ut som om hun kanskje har et annet problem som bør tas tak i. Be henne kontakte en psykolog.
bambi på isen Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 Min mann å jeg sier også at det er noe psykisk, men jeg tør jo ikke si det til henne, garantert at hun ALDRI kommer til å innrømme det, eller noen gang snakke til meg igjen, Håper at legen skal si det til henne. Min far drikker litt mye i perioder, det virker som det kommer i de periodene, så det er jo ganske innlysende hva som er problemet. Tenkte jeg skulle sende en melding til henne for å høre om pappa hadde drukket igjen nå, men hun vil vel ikke innrømme det heller:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå