Gå til innhold

Okei.. Project Sexy Mama...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skal være med.. Kan dere sende meg info om dere selv? Interesser, sivilstatus, bosted, mange barn osv. Og hva dere veier nå? Evt.mål på kroppen?

[email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gjeng som skal slanke oss! Derfor driver jeg og lager hjemmeside... Være med?=)

Skrevet

Hva er dette?

Skrevet

ok... men med bilder??

har prøvd å slanke meg med trening og sundt kosthold i 4 mnd uten hell.. går bare oppover..

orker ikke mer jeg..

Skrevet

Ja, tenkte bilder og jeg.. Slik at vi ser før-nå bilder. Kan jo ha passord på siden da.. Slik at ingen uvedkommende ser de...:)

Skrevet

Da er mail sendt, men ha ingen bilde av meg akkurat nå. Men det kan jeg sende deg ved en senere annledning.

Skrevet

Jeg sender litt info, samt mål og vekt. Bilder vil jeg helst ikke ha med før det har gått noen mnd, da jeg har mye overvekt og lavt selvbilde. Men det kommer etterhvert :)

Passordbelagt side høres bra ut, Pølsa.

Jeg kommer forøvrig til å bruke blogsida mi som dagbok og legge ut mål/vekt der også.

Skrevet

ÅÅåååå...

Pølsa mi!!

Jeg skal være med!!

Hehe...

Så genialt!

La meg bare få ut slekten min her... har besteforeldre, oldeforeldre og tante av Even på besøk her!

Hehe... huset fullt kan du si... De drar i morgen!

Let's get SÆXI mama's :)

Skrevet

Greeeeat ;)

Send meg en mail med info om deg selv + evt bilder i helfigur ;)

Skrevet

jeg blir også med - har sendt mail :-)

Skrevet

pølsa: her er min foreløpige blogg: http://prosjektsm.blogspot.com

Kommer til å legge på adgangsbegrensing etter hvert, men du kan godt legge inn linken som ka-pings side på piczo-sida vår.

Skrevet

Jepp! :-) Sender deg pm nå med adressa og passordet. Kommer ikke til å gjøre noe mer på siden nå før litt senere i dag. Skal til legen osv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...