Gå til innhold

Tanta til Celine & Marcus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Bare nysgjerrig på hvordan det går med deg? Skal dere begynne å prøve snart? Synes at du skal kommer over på Bli Gravid =D

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :o)

Det går fint med meg vettu. Ikke fått noe jobb enda, så er nok ikke noen prøver enda.

Men denne mnd har vi hatt sex hele tiden! *hihi*

Tilogmed den dagen FF fant EL! ;o)

Jeg "er" på BliGravid! *hihi* Bare leser da, så følger med på dere!

Eller deg nå da, som Babycakes er blitt gravid! ;o)

Skrevet

Oj så bra!!!=D Da er dere jo prøvere da! Ser at vi har IKM samtidig, håper vi begge kan følge etter *BabyCakes* i begynnelsen av juli=D Kan jeg få adressen til FF'en din igjen? Er så spennende å følge med på! Min er http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5 hvis du er nysgjerrig;)

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/199c78

Tempen har sunket i dag allerede, så skjønner ikke helt hva som skjer men! =P

Titta på din i stad! *hihi*

Vi er ikke prøvere enda, må ikke gjøre så jeg får falske forhåpninger! =P

Men vi koser oss sånn innimellom! ;o)

Jepp, ikm på samme tid, spennende vettu! Men blir nok ikke noe baby denne mnd på oss nei!

Håååper det gjør det for dere! *krysser fingrene*

Skrevet

Tusen takk!=) Krysser fingrene for deg og, selv om du ikke tror det blir noe baby på dere denne mnd. Jeg håper det at tempen sank var en festedipp!!=D Hadde vært såå gøy om vi kunne gått over til 1. tri om litt over en uke!

Så deilig at dere skal til Hellas forresten. Hvor i Hellas skal dere? Jeg har vært på Kreta og Rhodos, herlig der. Jeg og sambo skal til Kroatia 7. juli *gleder meg*

Skrevet

*hihi* Hadde vært kjempe gøy, men har mine tvil! =P

Ihvertfall når det gjelder meg! Vi satser på at du hopper over til 1. tri denne syklusen, mens jeg kommer etter om et par mnd eller noe! ;o)

Vi skal til Tolon. Var der i 2005 også! Gleder meg sååå masse!

Har vært mange steder i Hellas. Jeg har nemlig vært der hvert år siden jeg var 2! ;o) Bortsett fra 3 ganger..

Hvor på Kreta har du vært da?

Skrevet

Du har jo festedipp 4 dpo;) Håper du er gravid altså!!

Tolon, der har jeg ikke vært. Sikkert kjempefint der! Vært det hvert år siden du var 2!! Oj! Da er du vel ganske godt kjent i Hellas;) Jeg har vært i Rethymnon, eller hvordan det nå skrives=P

Skrevet

Vi får bare vente å se! =P

Artig at vi har ikm på likt da! Nå er jeg ikke helt sikker på hvor lang luteal-fase jeg har, men de andre har vært på 13 og 12 dager.

Så ikm er i uke 27 uansett! :o)

Ja, begynner å bli ganske godt kjent der ja! *hihi*

ELSKER Hellas! Rethymnon ja, der har jeg også vært! :o)

Ikke lenge til dere drar da! :o)

Hvor lenge skal du være der da?

Skrevet

Vi skal være der i 2 uker:) Mat, drikke, snacks og aktiviteter er inkludert i prisen, så det er digg:D Så hvis jeg ikke blir gravid denne pp, så er det ihvertfall positivt at jeg får utnyttet meg av gratis drikke.

Dere skulle og bort i 2 uker eller? Har du vært på det stedet før? Gleder meg skikkelig til å dra nå!

Skrevet

Jøss, hvorfor er det med i prisen a?

Skikkelig deilig da! Hva må dere betale for turen da?

Vi skal bare være en uke vi. Syns det er greiest nå. Da har vi èn uke fri hjemme før det er jobb igjen, så derfor tok vi bare en uke!

Hadde lønt seg økonomisk å dra to da, men sambo betaler så da er det greit! *haha*

Ja, vi var på det samme stedet i 2005, da hadde vi bare vært sammen i 2 mnd! =P

Så detta blir koselig! *hihi*

Skrevet

Så deilig at han betaler! Kommer til å bli såå romantisk når dere drar tilbake til det samme stedet dere var på når dere bare hadde vært sammen i 2 mnd!=)

Det var sånn all inclusive hotell. Vi betalte 21000 til sammen, så litt dyrt. Men man sparer jo en del når alt er inkludert da:D

Skrevet

Ja, for 2 uker er jo ikke det såå gæærnt da!

Vi betaler 11000, med fly, hotell, forsikringer, transport osv.

Mat/drikke og lommepenger ved siden av! ;o)

Så det blir nok noen tusenlapper ja! *hihi*

Men blir såå godt å komme bort litt!

Er det bare du og samboeren din som skal dra eller?

Skrevet

Jepp, bare vi:) Blir koselig å få litt tid sammen bare vi to <3 Hihi. Kanskje vi får laget en liten der nede og;-) Skal dere dra alene eller sammen med noen?

Blir noen tusenlapper når man drar til syden ja. Men jeg synes det er verdt det. Det er jo såå herlig=D

Skrevet

Drar alene vi også! Gleder meg masse!! :o)

Jeg rekker ikke å ha EL der nede jeg! *hihi*

Sa det til sambo da, at jeg skulle hatt det når vi var der, så hadde det blitt et lite syden-barn! =P

Skrevet

Hihi, hva sa han da? ;-)

Skal på innvendig UL i morgen, begynner å bli ganske nervøs. Håper at alt er som det skal!

Skrevet

Han bare smila! *hihi*

Han har nok veeeldig lyst til å begynne denna prøvinga snart, for snakker om det hele tiden! =P Og han er liksom sikker på at jeg skal få jobb fra høsten av. Men det er det jo ikke!

Det jøkk ikke noe (som Celine sier)!

Koser oss når vi vil vi! *hihi*

Ja, jeg leste det på BliGravid!

Spennende da! Du må skrive et innlegg i morgen når du har vært der da. Kommer til å se etter oppdatering fra deg hele dagen jeg da! =P

Skrevet

Så søt samboern din er da!!=D Da blir det nok ikke lenge til du har en liten i magen=) Hehe, så søt Celine er som sier det!

Jeg skal komme med oppdatering i morra=) Skal dit kl 13, og så skal jeg møte broren min, så jeg er vel ikke hjemme før rundt 17... :( Skal prøve å få gitt en oppdtering før. Hvis noe er galt drar jeg nok hjem først og sier det på bim, er alt fint venter jeg til jeg har møtt broren min. Det var en god deal;-P

Skrevet

Nei, jeg håper ikke det er så lenge til! =P

*hihi*

Okei, den er grei! Jeg skal til søstra mi i morgen, og de herlige tantebarna mine, så er ikke sikkert jeg får sjekka nettet før jeg er hjemme igjen! =P

Som kan bli sent på kveld, kjenner jeg meg selv! *haha*

Men skal se etter innlegg fra deg da jeg!

Lykke til i morgen da, går nok bra skal du se! :o)

Skrevet

Tusen takk=D Så koselig at du skal på besøk dit da. Da snakkes vi i morgen en eller annen gang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...